dijous, d’abril 27, 2006

es tornaria boig

stava retocan els links i qestes coses dl blog quan vaig veure axo d l'Adsense. vamos, fer pasta(no crec q gaire en el meu cas) a traves dl blog. la cosa va d q coloqen anuncis al teu blog basantse en el q escrius, no?¿ x tan si tens un blog sobre els pastissos q mes tagraden et ficarien anuncis d menjar. o axo es el q vaig entendre.
doncs la meva reflexio stava en: si jo u fes... pobre ordinador q fa la cerca d paraules clau! lleons, italians, futbol, silenci,coniqes d R2, roses , londres, fotos, mitjons, koales, marina d'or, la senyora concha... :)
una cosa semblan fan am el correu d gmail(crec q era gmail). ja no saben q invertarse x fer publicitat.

  • definicio d moment silencios: just el contrari d la diagonal air la nit quan totom sortia dl camp!! i a gent q te bocines ben rares. cap a Paris!