dimarts, d’abril 18, 2006

vols dir q es faran d'or??

- Que podria hablar con la señora Xxxxx ?¿ (Xxxx = ma mare)
- De parte d quien?¿
- Soy Vanessa, de Marina d'or ciudad de vacaciones. (aqi jo ja estava q rientme interiorment).
- No, no esta, a parte no le interessa.
- Por algun motivo en especial?¿ (la vanessa insistia)
- No. Buenas tardes. (sempre soc mol seca x telefon)
el q d debo volia dirli a la Vanessa era q si, q tinc molts motius xq no minteressi, pro vaig pensar en q no era culpa seva... al cap i a la fi segur q te un contracte bassura q no li dona ni per sortir un cap d setmana.
ultimament cada cop em sorpren mes axo dl "marina d'or", a londres en feien propaganda els autobusos i sortien anuncis x la BBC. Aqi tenim l'Anne igartiburu bombardejant-nos continuament am "el balneario mas grande de Europa" i su "maravillosa pista d esqi" !! (pista d esqi a Valencia?¿? el meu llibre d geografia estava eqivocat doncs) axo sense comptar els dos millons d camps d golf dls q podras gaudir si vas alla.
Tot i aqest munt d "luxes" q ens ofereixen, em dona la sensacio q no ho poden omplir, i q s'han passat, potser si haguessin fet un balneari mes petit els hagues sortit millor la jugada.
SI estic farta dels anuncis d Marina d'Or!!! x axo volen l'aigua d lebre?¿ x fer pistes desqi i regar centenars d camps d golf!!! la veritat es q sulfura bastan aqest tema.
X cert, si algu se li avia passat xl cap la brometa d "Marina d'or com tu!!" q se lestalvii... ja le sentida mes d'un cop.. i suposo q qeda clar q no em faria gens d gracia :P
imatge d silenci d'avui: les ones arribant a la vora d la sorra mullantme els peus.