diumenge, de maig 28, 2006

Anuncis en viu

a la uni ja haviem "sofert" algun cop anuncis d mobils en viu. pro air va ser al cine.
despres dls 10 min danuncis reglamentaris, van fer lanunci d coca-cola light i d sobte van començar a apareixer actors d dins dl public q van començar a cridar, saltar, aplaudir...
trobo q es bona idea, crida mol l'atencio pro com so prenguin x costum en podem acabar farts. Igual d farts dls anuncis d'abans d les pelis... jo no vaig al cine x a veure anuncis! i menys anuncis q ja veig a casa! com a minim podrien ser tots trailers d pelis!!
la peli x cert era el codigo da vinci, em va agradar força... encara q si es te en compte el dinamisme i laccio dl llibre... la peli perd molt.

  • instant d silenci: siesta al sofa despres d llevarse a les 8 x nar a classe( q consti q es diumenge).

3 comentaris:

David ha dit...

que es una "bona idea", que "crida l'atencio"?¿ mira, no posare aqui el que penso realments dels putus anuncis en viu pq m'ho censorarien, pro ho trobo que es passar-se molt, un cartell el pots ignorar, un anunci a la tele tb, pero un grup d'actors pel carrer lianat-la tan sols per a que compris un movil... bé més d'un acabara sent agredit...

--- indignat ---

jajajaja bueno, i del codigo da vinci... doncs la peli no es res de l'altre mon, pro suposo que per a la gent que no ha llegit el llibre serà interessant ;)

MaRiNa ha dit...

jajajaj es una idea dsd el punt d vista dl publicista... desd el punt d vista dl consumidor fa gracia el 1r cop, el 2n, el 3r ja...

Mikel ha dit...

Jo tambe vaig "patir" la setmana pasada els crits dels senyors de la coca-cola amb el barret vermell...la veritat es que no em va acabar d´agradar pero reconec que es original.