dissabte, de maig 20, 2006

vicis informatics

ara q ja s'ha acabat el supermanager el meu germanet mestà vician a un altre joc: l'ogame.
res a veure am el supermanager d fet, es d naus i planetes, crear recursos i robar-ne als altres (ncara no u e fet.. soc diguessim novatilla). s'ha d reconeixer q te la seva gracia, jo al principi pensava q seria una xorrada.. i ara i entro cada dia a veure com "esta " el meu planeta.
ara axo no vol dir q deixi el supermanager... la temporada q ve tornare!! i millorare els resultats(aqesta temporada a sigut discreta) . i prometo ficarlis als meus eqips noms encara mes frikies q els d'aqest any!!

  • instant d silenci: la sirenita sentada al pc dl costat tota la tarda d'air. es va moderar xq no tenia el seu peixet. ni va cantar ni es va apoderar dl mouse. tot i axo sort q no avia d compartir pc am ella!

1 comentari:

David ha dit...

Hey!!

Jo vaig jugar una tempodara a l'ogame, pro la veritat, em va avorrir... pro si, hi ha molt viciat suelto...