dimarts, de gener 09, 2007

A mi no m'agraden les algues. Prefereixo el formatge

Hi ha un restaurant que m'encanta. Quasi tots els seus plats porten formatge (i jo seria capaç de viure amb formatge, ceba, albergínies i xocolata). Com que hem vaig haver de quedar estudiant a casa, em vaig perdre la última visita familar al restaurant aquest.
Ahir a casa vam copiar un dels seus postres... boníssim. Encara que no la vem encertar del tot amb el tipus de formatge, serà questió d'anar fent proves.
Tan simple com posar al forn un parell de làmines de formatge perque es fongui, i quan sigui fos posar-hi una mica de melmelada de gerds. Menjar-ho barrejat tot calent . mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Cal Tià, Viliella (Vall de la Llosa)

  • Bé, un examen menys, però no ha sigut per tirar coets.

4 comentaris:

yrun ha dit...

Oooh la Marina sap fer postres! (Ja saps el k toca, no? ;P)
A mi tb mencanta el formatge xo mol mol mol mol! No se k faria sense ell!

David ha dit...

formatge, ceba, albergínies i xocolata... els meus aliments preferits serien... formatge, xocolata, pebrots i fuet xD

MaRiNa ha dit...

ajaj els peborts tb! i el xoriçu!!!
un cop em van recomanar que probes xocolata amb formatge, que estava molt bó. la veritat es que no li vai trobar la gracia...

Mikel ha dit...

Mmmmm me l´apunto , m´encanta el formatge!!!!