dijous, de gener 04, 2007

Qui s'ha fotut els termalgins???

des de fa un temps a casa meva els termalgins volen.Em compres un paquet i al cap d'un mes en queden tres.
La meva mare ho va comentar fa poc, vaig pensar que exagerava, però aquest cop la que els va comprar vaig ser jo, i aquest mati (que tinc el cap com un bombo) nomes en quedaven 4.
Evidenment ningú reconeix que es coloca amb termalgins. De fet, no crec ni que coloquin.
Si fossin bombons pordriem acusar la dona que ve a netejar, que es una experta en fotres els bombons, aixo si amb tan poca picardia que tothom sap que ha sigut ella.Es fot mitja caixa de cop i espera que ningu ho noti.
Al que anavem, qui es pot colocar a base de termalgins???? Tinc una "amiga" que un cop assegura que li va pujar una aspirina, però no m'ho empasso, així que vaya gilipollada fotres mitja caixa de termalgins!
Quan sigui mes gran el gat li fotrem la culpa a ell, de moment... als duendecillos que un dia van entrar a la meva habitació i es van endur el meu cacao dels llavis.
(termalgins=gelocatil)
  • Autocensura. nomes qui hagi sigut prou matiner i ràpid sabrà el que posa

6 comentaris:

David ha dit...

esta clar, ha estat el Fèlix! tens un gat yonki i poruc!

Alepsi ha dit...

T'anava a dir el mateix que l'Azriel..... està clar que per petit que sigui, el teu gat és un ionki!!!!! xDDDD

Alls cuits mai couen ha dit...

jajaja! cada casa és un món! a la meva despareixen els mitjons, les pintes del cabell, etc.. jaja, amb els medicaments no hi fem broma nosaltres... !!

adéu!!

MaRiNa ha dit...

poruc si, yonki encara no!! (spero)

yrun ha dit...

Buaa! Estava pensant k fa temps k no entro a llegirte i de cop em trobo aket panorama! xD
No serà que a casa teva patiu molt de resaka? (ja k van b x a naixo...xD)

Nuse, a casa meva volen els ibuprofenos, jo sempre en porto per la butxaca de la bata, imaginat! xD

Anònim ha dit...

Podria ser que s´esfumessin com les típiques boles de naftalina que es posen a l´armari, jejejje
Per si de cas amaga bé la caixa que aquests gats són la òstia!!!
I si demà encara en tens dos, els reis d´orient aniran molt cansats i atavalats de tanta canalla, apali, vagi bé....