dissabte, de juny 09, 2007

LA Final


Trencar la rutina d'aquests dies, saltar-te una classe de l'academia per anar a veure el teu gremlin en el partit més important que ha tingut en la seva vida. Llevar-te a les 7 del matí per anar al pavelló.

Enfadar-te perquè estan massa nerviosos i no juguen com ells saben. Juguen dinàmic, son remolins a la pista. Avui juguen estàtic i no en saben, i el contrincant se n'aprofita i tu et desesperes. I fallen els tirs més cantats i això els enfonsa. I és la final escolar de Barcelona.

I jo ja la vaig perdre fa uns anys. I vols que el teu germà la guanyi perquè tu no la vas poder guanyar. I són subcampions. Però són bons. I podran fer més l'any que ve. Encara que... podria pensar en un club federat, es bó, es àgil, es alt, serà molt alt. Es nota que li agrada, és un JUGÓN.

Post amb moltes similuts al tren xiu xiu de la petite dejà. Però es que al germans grans sens cau la baba amb els més petits.

12 comentaris:

Déjà vie ha dit...

passo el motxu? ;)

Xupasangre ha dit...

Com molen els gremlins a que si?

Mark ha dit...

Que maco!!

Felicitats al Gremlin-Jugón pel subcampionat!

Anònim ha dit...

Felicitats!

Jo no tinc germans petits... però trasllado les hemorragies baberes als nebots... :)_

Per cert, hi havien els típics pares cridant com histérics? O ja s'havia traslladat el sentiment a tota la grada?

Ulisses ha dit...

wueno... segon no està pas malament.
L'any que ve ho farà millor ja veuràs ;)

MaRiNa ha dit...

deja crec q no fara falta.. ja mel passare jo mateixa

xupasangre es el q tenen els gremlins.. molen a estones

mark :) ja li comunicaré

esteve els típics pares cridant com histerics estan a tots els partits, les finals o el partit mes intrascendent de la lligueta, i no importa q tinguin els nens 8 anys com si son federats i en tenen 18!

ulisses segon no esta malament, però ets el gran perdedor. Perdre una final fa mal

Adagio ha dit...

sisi deu ser el teu germà.. si és alt i alt, segur xD. A veure si l'any que ve guanyen i fas foto

Unknown ha dit...

deixar les edos i el càlcul integralde tant en tant per estar amb els que t'estimen és mkolt important. El més important del món no t'ho ensenyen a l'etseib

Mikel ha dit...

jo tambe soc germa gran i estic d´acord en que sens cau la baba , pero estic segur que a ells tambe els hi pasa el mateix amb nosaltres i fins i tot em de ser conscient que sovint som un miralls per ells per el fet de ser els grans i aixo es una gran responsabilitat!

David ha dit...

pro el trofeu el va guanyar el gat? no ho entenc... :P

Necessita mànager el teu germà? si ha de ser un jugón m'interessa ;)

yrun ha dit...

A mi no se'm cau la baba amb la meva germana, jo li dic fea, no gremlins. Xk els gremlins molen molt xD

Marina ha dit...

adagio clar.. genetica!

robertinhos evidentment!

mikel segurament, pero no ho exterioritzen els meus!

az jajaja ara et vols dedicar al mon de l'esport?? em sembla q de basqet no en saps gaire pro..

yrun insensible! XD
doncs no et creguis no els agrada gens q els digui gremlins