dilluns, de juny 18, 2007

Un altre meme

La yrun s'avorria i va decidir fer el meme dels bolsos, i per evitar que la MaRiNa s'autonomines m'ha nominat. I la MariNa no el volia fer.. pro els diumenges per la tarda són molt aburrits fins i tot quan se suposa que has d'estar estudiant, així que càmera en mà he exposat els meus bolsos sobre el llit.



A primera vista d'aquest meme se'n poden deduir tres coses:
- Tots els bolsos que tinc son grans ( i això que implica? doncs que sóc una persona cargolet i que a vegades em fa mal l'esquena)
- Que em tira el verd
- Que tinc més bolsos que sabates ( ehh q en tinc més d'unes.. però no vaig expandir gaire el meme de les sabates).

Analitzem més però:


1.Bossa Beach Baby. Venia de regal amb una crema solar. Va genial per anar a passar el dia a la platja i per quan has de portar mil coses, però fa por que es trenqui perque es molt de nyigui-nyogui, però clar a caballo regalado no le mires el dentado.








2. Bolso d'hivern daurat (encara que no ho sembli gaire a la foto es daurat). Bé doncs, que m'agradava molt, me'l compro i al cap d'un més tota Barcelona el tenia. Visca Marina que n'ets d'original!!








3. Tot terreny verd. El més vell de tots i aguanta com un machote. Casi cada dia se'n va d'excursió a la uni amb agenda, calculadora, estoig, etc i no hi ha manera que es trenqui.



4. Bossa Bioderm. La iaia maria es va comprar noseque antiarrugues (ja em diras.. amb casi 80 anys i es posa antiarrugues) i jo em vaig qedar la bossa de regal i la mar de bé que va! 2 inconvenients: no té tanca i les nanses són massa curtes amb lo qual has d'anar qual heidi pel camp amb el bolso a la maneta.




5. Mega bossa per estrenar. Me la van regalar els meus amics pel meu anniversari, es tan gran que només té sentit portar-la per anar a la platja. Eivissa ens espera a la meva bossa i a mi!!!!




6. Un altre bolso verd (fosforito).Quest tipus de bossa van ser supercool fa un parell d'anys i ara ja esta una mica feta pols perque en ser tan fineta tot s'hi enganxa (i es transparentava TOT el que portava a dins, s'ha d'anar en especial cuidado si portes bitllets de 500 i coses d'aquestes que una acostuma a portar sueltes pel bolso).




7. Sac discret. Aquest sac passarà a l'història com el sac discret. i es que jo vaig demanar pe anniversari un sac de colors discrets i va i la meva tieta em porta un sac groc i vermell!!!! colors discrets per excelencia. Es llarguissim, a mi em va per sota el cul.. suposo q als baixets els deu arribar pels turmells (sensel meu ofendre, eh???)



Un cop analitzat el meme se'n dedueix: arreplego tot el que trobo i no se pq els vullt an grossos si nomes serveix per carregar porqueria.

P.D. QUE VOLIEU QUE FES EH?? QUE PARLES DEL BARÇA??? doncs no! el futbol va ser desastros.. pero el basquet no va ser millor, encara que queden possibilitats

8 comentaris:

Anònim ha dit...

T'anava a dir que m'agrada el 7, però no veig ni el groc ni el vermell :(
Amb el 6 (el verd fosforito) em passa el mateix, no sé què fer amb els bitllets de 500. Quan fumava els feia servir per encendre el cigarret, però ara se m'acumulen...

carmncitta ha dit...

jo en tinc moltissíms :$

I també són molt grans, jajajajaja

Anònim ha dit...

Ara ja sé qué no regalar-te!

confiem en el basket...

confiem-hi, i encomanem-nos a sant Joan Carles Navarro...

El veí de dalt ha dit...

Marina,
és evident que ets una noia de "grans continguts"

Déjà vie ha dit...

em kdo amb el discret. I ja em se tot l'armari d bolsos d la marina, ara. jejeje :P

ddriver ha dit...

tens un per cada dia de la setmana joder!!!
Un mes que calçotets tinc jo.Jo tinc sis calçotets per cada mes del any...ja se que son 12 pero els messos sanars els hi dono la volta je je

Carles TV ha dit...

quin bé de déu de bolsos, mare meva....

MaRiNa ha dit...

pd40 doncs jo el veig clarament vermell i groc

carmncita molt beee!!! ja saps si vols ens els ensenyes

esteve jo hi vull confiar.. pero despres d'ahir..

el vei de dalt evidenment!

deja i el de la yrun!

ddriver aiiiii poder q no fossis tan estalviador!

carles tv hi ha gent que en comptes de bolsos té molts cotxes, personalment, millors els bolsos