dimecres, de desembre 12, 2007

Ahhhhh terratrèmol!!!!

Aquesta nit m'he de llevat d'un bot perquè tot el llit tremolava.Tremolava tant que m'he despertat, i això ja és dir molt.

El meu primer pensament ha sigut: merda! un terratrèmol! (com si fos la cosa més normal del món) i se m'han accelerat les pulsacions. Podia sentir el cor a la boca quasi de ràpid que anava. El meu únic pensament es que visc en un vuitè i que si la casa cedia la patacada podia ser molt forta.

Quan per fi s'ha passat la tremolor, m'he atrevit a treure el braç de sota el nòrdic, agafar el mòbil de sobre la tauleta de nit: 5:16. 2 horetes de son per davant.

I amb la llum blanca del mòbil he vist el Fèlix dormint al meu llit, al costat de les meves cames. I com el molt gamarús es recol·locava per tornar a trobar una posició ben còmode desprès d'haver estat rascant-se darrera la orella (més o menys com aquest).

I és que per un moment m'ha fet una por terrible. No n'hi ha per menys...

15 comentaris:

David ha dit...

i fins ara no t'havia passat mai??? quin gat més raro que tens! prova a posar-li una perruca a veure si es torna més normal... xD

carmncitta ha dit...

jo un cop em vaig despertar per un terratrèmol jaja, ains, també passa en somnis..

Robertinhos ha dit...

jo no m'hagués ni despertat

El veí de dalt ha dit...

És que dorms amb cada cos al costat...!

Mikel ha dit...

Millor en Felix que no pas un terratremol ;-)

Mikel ha dit...

Millor en Felix que no pas un terratremol ;-)

Mikel ha dit...

Millor en Felix que no pas un terratremol ;-)

Anònim ha dit...

Més pistes... si llegeixes el meu bloc sabràs que jo no tinc mascota :)

Déjà vie ha dit...

jajajajajaja pobret, nomes es grataba la orella. Ui em sembla q ja se qui es el teu blogaire invisible. :P

Anònim ha dit...

ostres... quant pesa el teu gat?

LoveSick ha dit...

és que els terratrèmols són enigmàtics, una coneguda meua tenia por de que en un terratrèmol la terra s'obrira entre els seus peus, imagina't

Marina ha dit...

az no encara no m'havia passat mai. Ja et vaig explicar la teoria pel msn..

carmncita consola no ser la unica q es desperta pensant q la terra tremola xD

robertinhos suposo que no vaig faltada d'hores de son i per axo m'entero de les coses

el veí de dalt si ;) procuro que siguin mascles humans de tant en tant xD

mikel agraeixo la teva efusivitat ajajaj

blocaire invisible ultimament estic molt atrafegada, un dia d'aquests ja em posare a mirar blocs aviam si t'enxanmpo!

deja pobret pobret.. i el susto q em va fotre!

esteve ben bé uns 5 kilets! reees si està primissim xD

lovesick Hola! en aquets extrem no he arribat.. i espero no arribar-hi!

ddriver ha dit...

et feia a San Francisco de vacances

Robertinhos ha dit...

em sembla que ja sé qui és el teu blocaire invisible

Anònim ha dit...

Uuui quins lectors més llestos que tens que ja saben tots qui soc... igual s'estan equivocant eh?