divendres, de desembre 21, 2007

Tachan!!!! Blogaire invisible

Porto al meu blocaire invisible de cap. Ell va fent les seves teories.. i no l'encerta evidentment! Sóc tan desconeguda i anònima per a ell com ell ho és per a mi!

A més a més, resulta que marejo la perdiu sense donar-me'n compte! Aiiii Anonymous Writer (a partir d'ara AW) quan et vaig dir que no cantava a la dutxa per respecte al veïns... em referia als veïns de debò! no als de les històries veïnals! ja podies buscar ja! ni per casualitat m'haguessis trobat.

Això si, amb el nom casi l'encertes... d'aiguamarina a marina només n'hi sobren unes lletretes de no res.

Doncs com que resulta que l'AW es desperta cada dia amb musica i fa proves de so i vídeo i ens ambienta cada post amb uns minuts musicals que puc regalar-li sinó una mica més de música?

La opció de compondre una cançó per a tu, va quedar completament descartada.. no tinc sang poeta. Cantar-te un tema i penjar-lo al blog és una idea encara més terrorífica. Així que em limitaré a donar-te unes pautes per crear una bona cançó i una guia ràpida i molt divertida per fer uns bons gorgoritos.



Ah! i també desitjar-te un molt bon Nadal! i llarga vida al blog!

4 comentaris:

[anonymous writer] ha dit...

Jejeje Moltes gràcies guapa!!!!!!!

M'has tingut ben despistat, suposo que has fet bé la feina ;b

Ja veig que no em puc fiar de l'instint, ni dedicar-me a investigador privat, adéu això de ser un Magnum i portar un Ferrari :D

Millor no penjo el videos de jo seguint la classe de gorgoritos, que sino perdré credibilitat si mai n'he tingut alguna.

I l'altre video que dir... super emotiu... i la música molt guapa!!

Gràcies!!!

aiguamarina ha dit...

El segón... fà mal l'ànima...!!

Déjà vie ha dit...

uf el segon video encongeix el cor de manera brutal. Weno... stas convidada a la meva festeta, vine amb L'AW, ok?

uri ha dit...

e e e e e e e e e e e e.

D'on has tret el primer vídeo?
Són 30€ de copyright.

SGAE teaches us all.

Mmmmhhhh... també s'accepta clicar a la publi del meu blog :]