dissabte, de juny 03, 2006

Basket





[Foto: aver si puges mes amunt q nosaltres Lluis!]









em sembla q ha qedat bastant clar en altres posts q el futbol no es lo meu...
post sobre basqet x 4 motius:

  1. el barça va perdre (tal com vaig predir, oi David?) i com no s'espavili el Tau ens fotra una pallissa ... ens falta un pivot com deu mana!!!
  2. el meu estimat germanet a perdut la semifinal d la lliga escolar. Lluis!!! anims q l'any q ve ja passareu a la final! el problema es q vau començar mol fort guanyant el primer any.. i ara unes semis te gust a poc!
  3. la meva estimada germaneta esta jugant en qets moments el pas a semis d barcelona ... sort!! q dma x la tarda vull nar a veure la final axi q ja steu guanyan avui i dma xl mati! s'ha d'aprofitar q no estan les dl uni!
  4. anna!! recuperat rapid!! mira q passa xfer un partidet am els monis!! ;) sort!
  • instant d silenci: mp3 nou ! aver si dura mes q l altre! consells entre consumidors a l'fnac!

2 comentaris:

David ha dit...

Si dona si... que espavilada ets, jo no se que fas estudiant industrials, amb aquests pronostics que fas hauries d'estar treballant amb l'andrés montes!

Anònim ha dit...

wapa!! Hem guanyat!! Aquesta tarda et vull veure allà, animant més que ningú eh?? Moltes gràcies per dedicar-nos el blog (ho dic també en nom del pollo, que no va reaccionar perquè estava deprimit, pobret)
Vinga, visca el bàsquet i visca el cornellà!!
( per cert, al costat de la iaia no té gaire mèrit :P)