dijous, de juny 29, 2006

injusticies varies II

no pensava q donaria tan de si el post d'ahir... axi q ara va un de mes pelut !
vaig llegir qesta noticia air al diari:
  • match ball a la desigualdad en Wimbledon

  • trobo q esta mol be , mes que be, q les tenistes cobrin el mateix que els tenistes i ho trobo una idea mangnifica. ara be, s'hauria de traslladar aqesta magnifica idea a tots els ambits i que no deixi de ser una anecdota publicada al diari. No nomes les tenistes tenen dret a cobrar el mateix q els tenistes!
    ara no em prengeu per una feminista radical. personalment no em sento discriminada en el meu dia a dia (i axo q a industrials la majoria es masculina) i soc conscient q el tope d'igualtat el dicta la natura. ara axo si... hi ha gent que utilitza aqest argument per continuar amb practiques discriminatories i gent q l'ignora i demana la lluna(per demanar q no qedi!)
    jo voto per una manera d'actuar lògica i consequent i tal com em van ensenyar al cole : "fes als altres allo que t'agradaria q et fessin a tu"

    • instant de silenci: ja tinc curs d'angles per aqest juliol. un parell d'hores diaries.

    2 comentaris:

    David ha dit...

    Bé, com tu dius, jo també trobo que està molt bé l'igualtat entre homes i dones, sempre que estigui dintre d'un marc lógic i raonable, no crec en les idees radicals

    Mikel ha dit...

    Mica en mica jo crec que cada cop menys es mira el sexe de la persona que contractes si no la seva capacitat si be ses cer que encara hi ha una serie d´oficis fisics que encara estan ampliant dominats per mascles , les feines de gestio o administracio fa temps que ja no son masculines i les diferencies de sous es van equiparant.