divendres, de juny 09, 2006

Normes inutils

Avans d tot cal dir q no estic en contra d les normes en general, soc conscient q si no ni hagues axo seria el caos, i soc la primera q vol q es respectin (especialment quan m'afecten, com tothom suposo). El cas és q a vegades ens entossudim a crear normes q sabem d sobres q ningu complirà o q xq es compleixin algu hauria d vigilar q es respectin.
Estic segura q normes d'aqestes n'hi ha a tot arreu, pro com q ultimament vaig d la biblioteca a casa i viceversa ... analitzare les normes d les biblioteqes. La q em fa mes gracia d totes es la d: silencieu els mobils, els portatils... i a algu q u faci?? cada dos per tres se sent el sorollet i uns quants graciosos xiulen x "castigar" al q fa soroll fent axi mes soroll. Absurd!
L'altre es: prohibit veure (excepte aigua) i menjar. Hi ha gent q va amb el tuper practicament.
Fins ara , les q e dit tan me fa si se compleixen o no, jo m'encasqueto la meva musica suau i el mon exterior es com si no i fos, pro el q no suporto es la mania d reservar llocs durant ores.. i q despres resulta q no s'hi asseu ningu en tot el dia. Més d'un dia as d marxar d la biblio xq no hi han llocs... i resulta q totes aqelles carpetes ocupan cadires son d gent guardant llocs x amics q possiblement no vindran o q vindran molt molt mes tard. xq serveix el cartellet d : no es permes reservar llocs d'estudi mes d 30 minuts. x a res! x a q els q guarden llocs es riguin d tu! (el noi q tenia al costat avui guardava 5 llocs repartits x tota la biblioteca... i mentrestant la gent q arribava avia d marxar)
x ultim i la norma mes curiosa d totes, es la d la biblioteca d farmacia : no es permes sortir d la biblioteca corrents ( x parlar xl mobil s'enten).

  • instant d silenci: partit penos dl barça ahir. ens van remontar 14 punts. realment el Tau es mol millor. crec q guanyara els play offs

2 comentaris:

David ha dit...

No et facis la sorpresa, tothom sap que les normes estàn per saltarse-les, i els primers de tots els que les fan!

I bé en el cas de les biblioteques te facil solució, si tu veus que algú esta guardant un lloc més de 30 minuts i tu el vols utilitzar el fots fora...

A la meva uni, un ordinador no pot estar "guardat" més de 15 minuts. Si tu t'esperes davant d'un ordinador durant 15 minuts i no ve ningú, fas un reset, apartes la jaqueta/motxilla/el que sigui i t'hi asseus, ja s'apanyaran!! Quan vaig entrar a la uni ningú feia aixó, la gent es guardava ordinadors durant un munt d'hores, pro uns quants vam començar aplicar la llei i ara ho fa tothom... aixis que suposo que a les biblioteques es podria fer el mateix!

MaRiNa ha dit...

personalment no mestare 30 minuts davan d'una cadira x veure si esta ocupada!
qest mati estava mol indignada am el tio dl meu costat. em fa molta rabia la gent q no pensa x a res am els demes