dissabte, de juny 10, 2006

Qui s'enrecorda del LOGO?¿


No se a que ha vingut al cas, però de cop me enrecordat del Logo!! Tampoc fa tants anys ( en comparació amb altres coses es clar... x mi és mes d mitja vida casi)!
La veritat es que jo li tenia bastanta mania (de petita tenia seriosos problemes dreta/esquerra i el Logo era com un repte), pero de cop ma fet gracia i he pensat que si ara als nens d segon de primaria els fessim jugar al Logo a l'hora d'informatica ens enviarien a la merda.


Era nomes el meu cole? ningu mes a jugat al Logo?¿ mai me sincerat sobre el tema Logo amb ningu! ajjajaj perquè havia d ser una tortuga ? mai m'han caigut simpatiques les tortugues.
Doncs aixo un petit record sobre la torutga que feia recorreguts i també sobre el cole q ara me'l canvien sencer... es carguen el teatre!!! (es el teatre L'Espai potser algu el coneix).

  • instant de silenci: dilluns es el primer examen. Emma t'has pres molt en serio això del coma social induit!

4 comentaris:

Alls cuits mai couen ha dit...

però et llegeixo, i no sabia de que parlaves fins que has dit la paraula màgica: tortuga!!! jo també hi havia jugat, a mi no m'agradava gaire trobava les instruccions massa complicades, perquè ens ho feien fer això????
Sort que ara els jocs per nens d'informàtica tenen una mica més de gràcia...

David ha dit...

BP AV 40 GD 90 RE 100... Si, jo he programat en logo al cole... la tortugeta anava caminant i feia el que tu li deies... o no xD

A mi m'agradava, era entretingut! tot i que havent-hi el paint... no era gaire util.

Si vols t'hexplico seriosament perque ens feien "jugar" amb LOGO. LOGO no era un joc sino un programa, per a ensenyar als nens a desenvolupar el pensament llógic, a dividir problemes en parts, i básicament a desenvolupar una manera de pensar estructurada... és a dir, la base necesaria per programar en qualsevol llenguatge ;)

Es nota que soc informàtic?... ara he kedat tope friki, pro es que es aixís... :P

MaRiNa ha dit...

stava clar, no m'agradava el logo i no magrada la programacio informatica.
ets un freaky friend?¿ jajaj

David ha dit...

un BFF?? jajaja i una merda! estudiar informatica no em converteix automaticament en freak... a més, tu fas industrials, estas rodejada de frikis dels de debó... aixis que millor que tu no h sap ningu eh? jo tenia amigues "normals" que desde que van entrar a industrials s'estan encomanant de frikisme, ves amb compte!!