divendres, de novembre 03, 2006

Adopt an alien


No té desperdici això que he trobat per la xarxa infinita , potser algú ja n'ha sentit ha parlar però a mi m'ha vingut de nou : ADOPTAR UN ALIEN.

Hi ha diferents pàgines on es pot adoptar un d'aquests sers i fins i tot ficar-ne la "foto" a la teva pàgina web. A part d'aliens també es poden adoptar àngels,dimonis,fades, dinosaures, hipopòtams, chupa-chups, cors, dracs ... tota una varietat.

Si el que jo no sé es perquè la Madonna s'ha complicat tant la vida podent adoptar un cuquet cibernètic!

Ara no correu tots a adoptar aliens, s'ha de ser una persona responsable i si no teniu els PETA (People for the Ethical Treatment of Aliens) que us demandaran.

Si esteu interessats : aquí i aquí.

  • instant de silenci: Hauré de fer una recopilació de les frases de la meva iaia (no crec que s'ho imagini que en parlo tant).
"Si entres a l'habitació d'un home, ja saps al que vas. Desprès no et queixis"

Algú m'ha sentit queixar-me? ;) com canvien els temps

5 comentaris:

Mikel ha dit...

Jo de moment ja en tinc prou amb un gos ;-PPPP

Alls cuits mai couen ha dit...

A té àvia l'he de conèixer jo!!!
no ens queixarem no... jajaja!

David ha dit...

jo no vull adoptar a un álien, vull adoptar a la teva avia... fundem un club de fans?

MaRiNa ha dit...

Club de Fans de la iaia Maria!

sa de ser una mica especial x adoptar un alien.

Anònim ha dit...

Mai no m'ho hagués imaginat! Però ara que ho penso més d'un a la Terra sembla d'un altre planeta, així que no és tan extrany que s'adoptin aliens, no? :)

Només volia felicitar-te pel blog... he estat llegint-lo per sobre (per què enganyar-te?) i és força entretingut...

Jo ara estic començant amb el meu i vaig aprenent de vosaltres que porteu un cert temps amb això dels blogs.

De nou: Felicitats!
David (www.cartasultramarinas.tk)

P.D.: Bon instant de silenci musical amb Fito & Fitipaldis!