dimarts, de novembre 14, 2006

Va de fotos

va de fotos.. i com q va de fotos no en penjaré cap per acompanyar la lletra. Així d'original q soc.
Jo també estic patint una crisi bloggera ... així que no puc fer res més que confessar que porto uns quants dies "artístics" ma donat per la fotografia i em podria passar hores (de fet mi e passat mes d'una i de dos) mirant fotos. Autèntics artistes internautes.
Aquestes, "maquejades" o no, són impressionants. I això em porta a la meva passió viatgera, que deixarem per un altre dia, per si de cas em torno a quedar en blanc.

  • instant de silenci: una hora i pico mirant un termometre i com pujava una columna de mercuri. com li poden dir pràctica de laboratori??

5 comentaris:

Alls cuits mai couen ha dit...

ei torno a ser jo! comento perquè no em matin un altre pobre gat jaja i perquè vaig estar fent la "pip" pràctica de laboratori amb tu... quin malson... AQUESTES pràctiques són horroroses i que aporten? Doncs ara ja sé que la vista de lluny no, però d'aprop...sap diferenciar les ralletes de milímetres dels termòmetres, ala! Té una magnifica vista vosté, haviam ara passem a la pràctica de laboratori d'ones mzagnetiques... aquesta és per comprobar si hi sent bé!

Salut

David ha dit...

bé... no m'obre la pagina de les fotos pro segur que on molt maques... si voleu veure fotos maques visiteu el meu flickr!!

http://www.flickr.com/photos/azriel100/

(d'això sen diu spam) xD

Alls cuits mai couen ha dit...

d'això se'n diu, avui és el tercer e-link que penjes!
;)

MaRiNa ha dit...

doncs el link funciona!
jajaj ara l'spam es cola encara que tingui posat això de les lletretes.. es q no se pas on acabarem!

Dessmond ha dit...

Brutalment precioses aquestes imtages.