dimecres, de novembre 29, 2006

mmmmm com m'agrada dormir!

M'encanta estar-me al llit, sota les mantes ben calentona. Fer mandres i passar-mi l'estona dormitant (per la meva mare, perdre el temps). S'hi esta re-bé! Sobretot ara que a les nits comença a refrescar i l'habitació queda freda (es el problema de tenir una paret que es tot vidre) i jo allà sota el nòrdic, nomes sem veu el nas i els ulls, tota arraulida (paraula de la iaia maria, per a la gent normal "feta una boleta").
A mi m'agrada dormir. Me'n vaig d'hora al llit (que jo no crec q sigui excessivament d'hora però molts posen el crit al cel) perquè m'agrada dormir. Hi disfruto. I us anuncio perquè m'he adonat que per a molta gent dormir es una pèrdua de temps, com més tard van a dormir millor, encara que al dia següent no s'aguantin drets i s'hagin d'insuflar cafè en vena.
Si la gent dormis més el món seria més maco, menys irritabilitat, cares d'alegria i no de cansanci, moltes respostes seques i en mal to desapareixerien i el més important si vas a dormir d'hora et lleves d'hora i el dia dona més de si, i no fa falta quedar-se tard a la nit, .. , ..., és un cercle viciós.
Per suposat m'estic referint als dies laborables. Com alguns saben no em costa res sortir de festa i anar-me'n a dormir d'hora ... pel matí.

  • instant de silenci: l'Emma ha parlat amb ells hi ha confirmat les meves sospites: són clònics.

10 comentaris:

Alls cuits mai couen ha dit...

Són clònics, però simpàtics també!!

verifico amb hskzh

David ha dit...

Aiii l'Emma i els clónics... xD

Lo de posar el crit al cel ho dius x mi?? L'altre dia vaig llegir un article que deia que dormir massa és una enfermetat i que estaven investigant per fer unes pastilles que ens permertien dormir 2 hores i seguir tenint la mateixa qualitat de vida...

Bé, jo soc dels de dormir poc i dels de portar la contraria :P

David ha dit...

ja veig la foto!

Dessmond ha dit...

Jo estic intentant començar un pla de xoc: vull dormir un mínim de set hores, a veure si logro no estar tan baldat. No crec que el ging-seng ni coses semblants. Tens raò que cal dedicar més estona a descansar bé.

MaRiNa ha dit...

un minim de set hores diaries!! jo faig un minim de 8 i si puc 9 i 10! (i ultimament puc molt sovint)
no hi ha res com nar ben descansat, weno, també hi ha una anar ben... pro es un altre tema

Adagio ha dit...

bua k marmota estàs fet! jajaja a mi també m'encanta mol dormir, però dormo tard (per culpa del msn xDD) i m desperto dhora per na fer les pràctiques, caps de setmana curru.. total dormo poc, no és vida coi! jaja

MaRiNa ha dit...

no em canviis de sexe tu ara!! :)
stic molt contenta sent una marmota

emma: valido amb vjcvyv (no i a dret es veuen totes iguales)

Anònim ha dit...

Jo sóc dels que dormen poc... diuen que si dorms molt et perds part de la vida, però si dorms poc et mors abans... es tracta d'un compromís, de trobar un equilibri... és per això que durant la setmana dormo unes 6-7 hores i els caps de setmana (tot sortint de festa) dormo unes 9-10 hores... no ho sé, jo sempre estic de bon humor i això que diuen que la son no es pot recuperar.

ZZZZZZ,
David.

P.D.: tonteria que m'ha vingut al cap ara al deixar la salutacio: El Zorro dorm molt? Potzer zí, potzer no. :D

Mikel ha dit...

Jo no dormo mai mes de 6 hores al dia i no pas per gust...pero lo curios es que el cap de setmana que puc dormir no aconsegueixo dormir mai mes de 8 hores....suposo que el cos ja el tinc acostumat...

MaRiNa ha dit...

Tant si dormiu poc per gust o perque no, no men feus gens d'enveja.. qin gran plaer us esteu perdent! i amb el risc d convertir el blog en un blog de dormilegues penso continuar amb la linia de la son amb algun altre post!
el dormir i el menjar son intocables