divendres, de juliol 20, 2007

Morritos!

Fa un parell de dies que el meu tiet i la seva dona han vingut desde terres relativament llunyanes per fer una visiteta i rostir-se al sol, però jo no els vaig veure fins ahir que van venir a sopar a casa.

Doncs resulta, que des que va entrar per la porta (li direm B a la dona del meu tiet, que no es la meva tieta, entenguem-nos) li veia la cara estranya. Com si s'hagués caigut i s'hagués fotut una morrada de campionat.

Doncs res, comença el sopar i la B. s'asseu davant meu. I jo tota l'estona sense poder treure-li els ulls dels llavis i "bigotis" inflats com si portes un tros de salsitxa sobre la geniva. I a força de mirar-la ho vaig veure clar ( això i un petit aclariment de ma mare "que porta aquesta dona als llavis??").Que s'ha fet¿¿??no cal dir que li queda malament! De fet, jo em pensava que s'havia fet mal... no cal dir més.

I es que és molt lleig!!!!no semblen llavis naturals! s'entussodeixen a fer el llavi de dalt igual de molsut que el de baix i queda horrible! els hi queda com fofo i semblen petites salsitxes enganxades, a més no només els inflen el llavi sinó tota la zona i semblen un mico (sabeu lo típic de posar-se mig coco a la boca per imitar la cara de mico? doncs igual!)
Es pensen que estan divines de la muerte!!! Però anem més enllà: Tenen la mateixa sensibilitat? Poden parlar bé amb aquella massa allà enganxada? Allò rebota? Que sens quan els fas un petó?

Aclariment.. els meus són naturals. Els que la mare natura m'ha donat.

La web que enllaço no té desperdici. Montruositats diverses.

11 comentaris:

David ha dit...

marina, estas segura de que els teus son naturals? va, confessa que t'hi has posat una mica de botox, que es nota! :P

Xupasangre ha dit...

Son bastant horribles.

carmncitta ha dit...

Jajajaja, jo avui he vist una dona pel carrer amb els llavis operats i és el que tu dius, queda molt lleig!!!

escursó ha dit...

I agree with you!

Per cert la foto dels llavis , t'ha sortit un pel descafeinada o desaturada.... no deixen de ser sexys though.

Petons
xxx

Anònim ha dit...

d'altra banda cal dir que a certes zones de barcelona, on són moltes les dones operades, tens la sensació d'estar veient la mateixa dona girant cada cantonada... i clar, llavors volen destacar i encara ho espatllen més...

és força horrorós...

la naturalesa és més sàbia que nosaltres... per sort...

Déjà vie ha dit...

mira saps q et dic? q la foto dels teus llavis es ben xula. L'efecte, estic convençuda, q es expres i li dona un aire molt sensual. No soc partidaria d les operacions estetiques pq si pro menys si semblen antinaturals, q d ser-ho ho son.

MaRiNa ha dit...

az poca broma poca broma...

xupa, carmncita es horrible!

escurso , deja viesi que us trenqueu el cap amb la foto, es una foto vella , tallada d'un retrat en gran, si l'efecte es espres i si mireu be el trobareu en un altre blog ;)

esteve as donat al clau.. es fiquen cara de fàbrica, i a més totes amb la mateixa roba, la mateixa bossa, el mateix pentinat i el mateix moreno rayos UVA...

ddriver ha dit...

esteu penjades totes,amb ho nmaca quee sla bellessa natural...
Anda que no es nota quan toques un pit de plastic o un de veritat..

MaRiNa ha dit...

ddriver es que jo mai ne tocat una d'operada!!! q se sent??? XD

vistes si clar, i ja es veu q son falses, pero i al tacte que??? va explica explica...

Mikel ha dit...

no em barrufa gens la cirugia estetica

Anònim ha dit...

uffff eeeeks aaah fffff. la operación en la que se muestra la cara abierta reajustando los musculos ooooh me estoy mareando....