dimarts, de juliol 03, 2007

Punts d'inflexió


Hi ha un moment en els meus estius que marca una diferència. A partir d'aquest moment es estiu de debò, fins llavors ho era nomes a mitges.

Aquest punt de l'estiu em va arribar ahir. A partir d'ara ja hi soc tota sencera.

Comença sense adonar-me'n compte, no tinc res a fer, començo a devorar novel·les (per cert, esteve ja me l'he acabat!), a fer els recados que la mama em mana, a sortir a totes hores, a aburrir-me a gust. I arriba un moment en que el rellotge no es necessari i me'l trec! i allà es queda fins als setembre, i senyors i senyores, ara puc dir que estic de vacances perquè el temps no es tant important!

Amb això no estic dient que a partir d'ara arribi tard a tot arreu. A mi no m'agrada arribar tard i continuaré arribant a temps als llocs, però ens els moments que no m'esperi ningú em prendre el meu temps i el temps passa a ser relatiu. Els que quedeu amb mi no patiu... continuo sent jo.

He arribat al meu punt i el rellotge estarà a la tauleta de nit fins que s'acabi l'estiu.

Foto de Alicina ( 1000imagens)

7 comentaris:

Xupasangre ha dit...

En sestiu ningu te temps lliure i me pas es dies fent es friki sol.

escursó ha dit...

Cool! Why not?

Si senyora si pots perque no?
Lo d'eivissa per quan ho tens planejat ?

Quina enveja! Aquells estius llargs de 3 mesos tumbat a la platja!
Allo si que eren vacances de debo i no les que faig ara!
Si encar no tens solucionat el tema bikini potser et puc ajudar amb un post que tinc "in mind"...

Jeje

PS GRACIES ! Per desactivar el securata aixi es molt millor!

Anònim ha dit...

Ben fet. El rellotge és una d'aquelles coses que ens fa menys lliures.
Bones vacances!!

carmncitta ha dit...

ueeeeee !!!

Jo mai porto rellotge, em posa nerviosa jajajaja

MaRiNa ha dit...

xupa l'estiu i les vacances es caracteritxen per tenir temps lliure.. no ho entenc!

escurso enveja, eh???? :)
eivissa, a primers d'agost. Tema biqini solucionat.. n'he trobat un que em qeda de perles! (si veiguessis.. ajajja) pero llegire molt atentament els teus consells

pd40 igualment!

carmncita jo no se viure sense rellotge!! em posa dels nervis!! nomes m'ho permeto a l'estiu

Anònim ha dit...

benvinguda a l'estiu! jo aixó d'aburrir-me intentaré deixar-ho per a una altra vida... :)

ostres! ja? sí que els devores doncs! propera adquisició? tòquio blues? :) qué t'ha semblat aquest autor?

MaRiNa ha dit...

esteve de tant en tant aburrise una mica va be, per veure q abans feies masses coses i gaudies d poqes.

si q devoro! pro tb tinc molt temps lliure! Tokyo blues?? no, es q no el tinc per casa, i encara me'n qeden moltissims per llegir. Ara estic a mitges d'un llibre molt divertit (i força antic, es mes vell q jo per entendrens!) que es diu "Wilt" d'en Tom Sharpe.