dimarts, d’abril 25, 2006

soc una nouvinguda



  • e trobat un grafic al diari avui... ncara q les dates no siguin daqest any sta clar q original no soc!! d fet a milions d persones se lis ha acudit en algun moment començar-ne un. axi doncs aqest es el meu petit homentage als q acaben d començar(com jo) i als q porten mol d temps. com vicia axo descriure quatre tonteries cada dia!! ncara q nomes comenti lemma.. se q i a mes gent q su llegeix, x alguna cosa el faig!!(a part d xq em diverteix estarme a les classes pensan en q penjare avui) .

  • avui en poca estona meu pujat l'autoestima a nivells impensables (no es q la tingui baixa.. al contrari, crec q no tinc cap problema). Gracies a l'emma(gracies pro cos d model no..) i als tros d'homes italians q an arribat a barcelona (q consti q jo ni els e dit res ni provocat :P )

  • moment d silenci: quan en lletos a decidit fer una broma i dir: treieu un full en blanc q farem un exercici x entregar. aqestes bromes no es fan!

Nou tema d la venegas!!! mencanta!! "Limon y sal"

1 comentari:

Alls cuits mai couen ha dit...

Italians?? a on??? siusplau !!! Oh l'altre dia n'hi havia uns aprop de lacademia, que anaven bastan cremats... tot s'ha de dir...

imatge de silenci: algú preguntant a la classe de química (però va que ja és l'hora!!):(