divendres, de maig 12, 2006

avui divendres


son les 9:20 dl mati...fa dies q l'internet em feia el burro i no em deixava entrar a cap bloc.. avui x sorpresa si q em deixa.. pro tot el q avia pensat q posaria ja se m'ha oblidat. x segons qines coses tinc memoria d peix.
  • 1a reflexio dl dia: no val la pena mirar el temps al vespre... qins cracks!! an dit q no plouria a barna!! i mira... mentre no plogui qesta nit estic contenta pero.
  • e posat un contador nou(xq laltre va desapareixer misteriosament) i veig qi entra! Alba!! ets lunica d'arenys q coneix qesta pagina axi q se q ets tu!! digues algo!!!
  • quan acabi d penjar qestes tonterietes "m'induire un coma social" d'unes quantes ores a la biblio. (m'encanta qesta frase!! es bonissima!!)
  • instant d silenci: air vaig nar al parc cervantes amd els d conversa d' angles.. les roses estan precioses! val la pena!

PD. soc massa optimista encara no em funciona dl tot be.. tema penjar imatges va lentisssssimmm

1 comentari:

Alls cuits mai couen ha dit...

instant de silenci: jo mentre baixava per la riera de mataró, sentada a la terrassa d'un bar una dona que cantava a crit pelat l'abeja maya...

ja m'explicaràs lo del contador !!