dissabte, de gener 13, 2007

Gertrudis

Aquesta seria una cançó magnifica per explicar les rebaixes (Azriel, t'hauria anat de perles per ilustrar el teu post).

El cas es que jo anava buscant un video de Gertrudis i nomes havia trobat aquesta dels pantalons, que pq enganyar-nos, una mica desafortunada la cançó. M'agrada molt més Karita de rosa, però no hi va haver manera. Nomes els pantalons primaverals.
Així que em va encantar trobar aquest:

L'Az un cop es va riure de mi pq m'agradessin qesta gent i per dir que m'ho vaig passar teta en un concert seu (tu potser no t'enrecordes pro jo si!)
El cas es que llavorens jo sortia amb un noi que els coneixia, ell volia anar al concert.A mi el concert em relliscava bastant, ni els coneixia, ni em venia de gust anar fins Mataró (si emma si, va ser el primer cop que vaig anar al Clap, un any abans de que mi portessis tu). Més que res pq la meva ruta era: Bcn - Granollers (don ell es, a veurens un rato ;) )- Mataró- Bcn. I com que feia pal fer la parada a Mataró.
Però el noi es va encarregar d'emborracharme abans i durant el concert. Amb lo qual m'ho vaig passar teta. El tio del violí era la hòstia (no men recordo ben bé pq, però el recordo divertit saltant per allà) i el millor de tot es que vam enganyar al segurata de la porta i vam entrar sense entrada. Per això en tinc tant bon sabor de boca, total que al dia següent em vaig baixar del burro unes quantes cançons i ara son ideals per pujar els ànims.
I si no us importava, no haver llegit fins aquí, haver parat abans. es que tb s'ho us a de dir tot!

-instant de silenci: la iaia maria no apareix ultimament pq esta poc inspirada. I a mi no em ve de gust inventar-me histories.

7 comentaris:

yrun ha dit...

Digue'm! Digue'm com es fa per enganyar un segurata i poderse colar als concerts!! Si us plau! si us plau! si us plaaaaaaau! xDD

MaRiNa ha dit...

ahhh secretito secretito!!



mentida, de fet, es lunic cop q me colat en un concert. Li vam dir q estavem a la llista (qella que si estas apuntat entres gratis). Pro no ens trobava (pq no i erem), vam insistir i insistir. Va venir el segurata jefe i ens va veure tan convençuts que ens va demanar perdó i ens va deixar passaar XD

Anònim ha dit...

que sapigues que m'ho he llegit tot! i que la meva sensació de saber que t'agrada aquest grup és la mteixa que va tindre l'ariel jeje1
visca el clap!

DaKid_A ha dit...

Entrar a un concert per la cara ja té el seu mèrit, però entrar-hi borratxo ja es tota una experiència! xD

Això ho he de provar, però primer m'hauras d'explicar com t'ho vas fer Marina! ;P

David ha dit...

jajaja no men recordava, pro em reafirmo en el meu comentari... quins tios ems cutres...

emma! ara ja estas d'acord amb mi fins i tot en altres blocs? mare meva! estàs malalta? que et passa? :P

MaRiNa ha dit...

q cruel azriel!! si son ben divertits!! XD
visca el clap!!!! ( a mi el noi qell encara em te el cor robat, q maco q era... stem dacord emma?)

maduixot ha dit...

uoooooooooola
:P