divendres, d’agost 08, 2008

Malakas! ja sóc aquí!

El meu cos encara no respon, la meva ment encara es troba al país del Halara (relax, no stress) i els meus records em posen trista.

Sens dubte han estat 21 dies increibles , com sempre amb els de BEST.

Amb que em quedo? Doncs així el primer que em ve el cap és el frappé. Terrasses i terrasses de gent bebent frappé, freddoccino i capuccinos freddos durant hores i hores.

Quant pot arribar una parada per a fer un cafe? La més llarga que vaig fer va ser de 6 hores!!!!! A mi que no m'agrada el cafè!!!!!!!!!! Però el frappé es un altre món.

Com preparar un frappé: en un got posar un parell de cullarades de nescafe, sucre (al gust) i aigua.
Remenar amb la màquina de fer frappé (com me'n penedeixo de no haver comprat una). Allargar-lo amb més aigua o llet.
Remenar amb una palleta durant hores i anar xarrupant. Benvingut a l'esport nacional!

4 comentaris:

Ignacio ha dit...

No hace falta ninguna maquina... pon el nescafé, el azucar y un poco de agua en una coctelera (cualquier bote vale, en realidad), agitalo bien durante un minuto, hasta que haga espuma, luego ańade el agua, la leche y lo que quieras, et voilà!

Saludos desde Estonia :)

carmncitta ha dit...

uauuuu a mi no m'agrada el cafè....per`i el frappé? mmmmmmm

Anònim ha dit...

Felicitats pel blog. Volem més capítols de la iaia!

Anònim ha dit...

Fatal! la millor manera de fer malbé un bon cafè. Afortunadament, a les terrasses gregues i italianes que conec el solen acompanyar d'un bon vas d'aigua per treure el mal gust.

Ei! només espero que cap grec llegeixi el meu comentari. Encara m'hostiaran.

Content de tornar-te a llegir.