divendres, de juny 02, 2006

Doble dosis de "français"


  1. quan la kelly em va dir q sen va a veure paris.. em vaig enrecordar d lo be q ens u vam passar l'any passat quan i vam anar. Precios!
  2. air va arribar a les meves mans (d fet les d la meva germana pro ja se sap creixem quan compartim i en qesta casa em compartit molt) el disc d la carla bruni. mol maco, relaxat... ma fet enrecordar q abans parlava el frances mol millor q ara.. q rapid q s'obliden els idiomes..... x cert aure d qeixarme al cole.. quan la Madamme m'obligava a presentarme a concursos d poesies regalaven als guanyadors discos d poesia recitada (tinc un d Baudelaire q deu ser mol maco... pro em fa entrar la ñoña) i ara van regalant discos d la carla bruni ... a pujat el nivell bastant!
  • instant d silenci: estic d desgracia am els ascensors

1 comentari:

David ha dit...

Oui oui, je parle tambén français... le français de Perpignan. Pero je ne escric poesie pas!!