dimecres, d’agost 23, 2006

DONOSTI 2006

Coses que he apres a Donosti:
- que esta plena de catalans.
-que hi ha un senyor que va pel mon enganxant marcianets de ceramica als llocs que mes li agraden. A barcelona ni ha 4 i a Donosti 3, pero nomes en vam trobar dos.
- que qualsevol posició es bona pels donostiarres per epndre el sol excepte de cara al mar.
- que els surfistes no porten el neoprè pel fred, i sino que li expliqin al noi de Berga.
- que tenen una capacitat sorprenent per veure, alla els cubalitros son de litre i mig.
- que la jut passa el 60% del seu temps a la parra.
-que jo sempre tinc fred pero a vegades tinc raó.
- que "aitor" es pronuncia amb accent a "-tor"
-que quan comença a bufar la galerna ja pots sortir corrents o et passara com a nosaltres ( xopes de cap a peus)
- que l'Urgull fa molta pujada.
- que els focs artificials de Malta son els unics capaços de fer que la gent s'aburreixi.
i molt mes....
pero el que no sabrem mai es perque la senyora de la casa li deixava la corretja penjant al gos per estar x casa ( la gran preocupacio de l'anna)

  • instant de silenci: de logroño a barna passant per Segovia. xq qeda a prop!

6 comentaris:

Mikel ha dit...

Ostres Donosti....m´encanta aquesta ciutat , no m´extranya que estigui ple de catalans perque tots els que hi anem tornem encantats... per cert t´has deixat una cosa important per apendre a Donosti.... Que els pintxos son GENIALS!!!

MaRiNa ha dit...

si q son bons! pero son millors a Logroño!! (i no es per escombrar cap a casa)

David ha dit...

Iep, lo dels marcianitos de ceramica és molt famós, jo tinc fotos d'un marcianito a amsterdam ;)

http://www.flickr.com/photos/azriel100/214951963/

veus? no es tan raro!

Mikel ha dit...

A Logronyo no els he probat mai.... ho apunto a la llista

Dessmond ha dit...

Donosti, genial. La gent potser és el que més m'agrada de Donostia.

Els pintxos són també inoblidables.
A Logronyo,també. Jo hi vaig ser l'estiu passat. A León també els fan molt bé o a Salamanca.
En fi, quina gana m'agafa, només de pensar-hi!

Anònim ha dit...

jo també he estat a donosti :)