dimarts, de juliol 17, 2007

Disculpi si no li dic adéu

Si en comptes de dir-vos adéu un dia us dic hola no m'ho tingueu en compte.

Últimament estic detectant que tinc un problema amb això de despedir-se i es que poder ja porto uns 4 o 5 cops, que jo vull dir adéu i espontàniament dic "Hola". I clar, fa lleig.

La majoria de cops, el meu "interlocutor" no s'ha adonat, poder pq esperava un "adéu" i ja no m'escoltava, perquè va dissimular i perquè jo en adonar-me de la meva ficada de pota he dissimulat afegint un " ala ala que marxem". Però un cop si que em van enxampar i es van desternillar de riure a costa meva, sort que tot va quedar entre família.

No ho faig expressament, simplement m'ha sortit així. Un parell de cops va ser perquè estava totalment empanada (bàsicament perquè jo en aquella gent no els coneixia de res i me'ls acabaven de presentar). L'altre parell de cops, era ben conscient de que ens despediem, i a l'hora de fer els dos petons, va i dic Hola! Cagun tot!

Vale que jo de petita tenia una petita dislèxia (be, no es dislèxia exactament) que sempre se m'oblidava l'esquerra i la dreta i llavors quan volia fer una E majúscula feia un 3 i viceversa, igual am la P i la Q , etc. I ara que fa temps que esta superadíssim (encara que de vegades m'hagi de pensar dos cops si la dreta de la persona del davant es la mateixa q la meva o no), ara resulta que em presento i despedeixo quan no toca. Realment si això va a més serà preocupant. Això per no parlar de la cara que se'm queda, perquè evidentment m'adono a l'instant que l'he cagada.

Es greu, doctor?


P.D. Escurçó, estigues tranquil, he canviat el video.

9 comentaris:

escursó ha dit...

EL video ja me n 'havia adonat tenen una retirada als Kaiser i Killers a primer cop d'ull, tenen un accent del nord pero...

Sonen be

Hola i Petons
xxx

Anònim ha dit...

és culpa de les vacances
hauries de treballar
el teu cervell ja s'ha desconectat i comença a donar senyals de la seva manca d'entrenament... una mica de brain training o algo... si vols vine a treballar en el meu lloc, i ja em sacrifico jo per tu agafant vacances...

carmncitta ha dit...

jajajajaja, això es que et despistes xDDDDDd

David ha dit...

hmmm empanada!!! m'encanta xD ultimament els links dels teus posts son bastant cachondos... ;)

A partir d'ara saps que em penso despedir sempre amb un hola oi??

Hola!!

Anònim ha dit...

No sé si és greu, però divertit segur. Holaaaa :)

Marina ha dit...

escurso ja ho crec q sonen be! últimament m'encanten!

esteve ummmmm no m'acaba de fer el pes el canvi.

carmncitta si pro vaya despistes!

az veig q ets l'únic q entra als links ! sisi... estic inspirada ultimament XD

pd40 a mi no em fa tanta gracia quan em passa...

HOLA A TOTS

Mikel ha dit...

es raru raru eh?? confondre dreta i esquerra potser es mes normal pero hola i adeu es el primer cop que ho sento juasujasujasjuas

Anònim ha dit...

tu t'ho perds... estic en ple canvi de feina, i compaginant dues feines alhora... estàs segura? aixó t'activaria molt!!

MaRiNa ha dit...

mikel es que soc especial jo.. no te n'havies adonat encara??

esteve m'intentes endinyar la teva feina¿¿ aver aver.. d q va?? jo si es d la borsa.. ja saps q res!