dijous, d’octubre 18, 2007

I tot per a què?

  • 8 minuts d'escalfament amb la bici
  • 3 sèries de 15 repeticions de:
  1. Quàdriceps
  2. Tríceps
  3. Pectorals
  4. Lumbars
  5. Bíceps
  • 3 sèries de 20 repeticions d'abdominals i 3 més de cada costat d'abdominals laterals.
  • 20 minuts corrents a les el·líptiques
  • Estiraments
Tot per arribar a casa i endrapar un mega entrepà de pa de motllo (sense crosta) ben sucat amb nocilla (com els que li agraden a en Robertinhos).



I si no, me l'hagués fotut igual :P
sense cap mena de remordiment.

8 comentaris:

Alls cuits mai couen ha dit...

cARAM NENA, QUIN TUTE!!

Anònim ha dit...

Et ficaràs caxas tu!!
Doncs la nocilla a mi no m'agrada tmc xDDD

Anònim ha dit...

marina,
per posar dura la musculatura, millor la crosta que la molla. Fes-me cas i ja veuràs.

una lingüista ha dit...

Però amb l'energia que vas gastar, segur que et mereixies aquest entrepà, segur!

No ens podem privar de segons quins capricis, sobretot dels que són tan dolços!! ;-)

Anònim ha dit...

Marina, sí, sí!!

A mi em passava, això: si anava al club a nedar o a córrer, em cruspia els dònuts amb menys remordiment.

Ara ja ho he integrat tot en una dieta vallesana que consta de verdura i fruita, llegums, peix, carn, ecològics diversos i la dosi de bolleria industrial que em manté lligada a la meva època.

I se'm marquen una mica les abdominals!

David ha dit...

Noia, és normal, tant d'esport dona gana!!!

Marina ha dit...

emma tmpc tant!

cacique no t'agrada la nocilla??? buuuuhhh fueraaaaaaa

vladimir no la crosta res d res..

lingüista mmm mai renunciaré a aquests capritxos

lu el meu objectiu tmpc es q sem vegin els abdominals pero es bo saber-ho!

Az ;) o no

Robertinhos ha dit...

i estava bo, eh? jejejeje

s'apropen exàmens...bona sort als tests!