diumenge, de gener 20, 2008

Zapping!

Dijous per fer un break i desestressar-nos una mica vaig anar al teatre amb uns amics. Vam anar al teatreaneu (gràcia) a veure Zapping.

Amb una mà al cor (rollo Maragall de Polònia) us la recomano!!!! No se m'acudeix res millor a fer un dijous nit!

És una obra d'improvisació on el públic decideix la temàtica, l'ordre i el guanyador per això cada dia es diferent. La majoria de la gent repeteix (no m'estranyaria gens que jo mateixa hi tornes).

Vaig sortir del teatre que em feia mal tota la cara de tan riure! Tothom va sortir feliç i content i amb unes quantes penes de menys. A sobre em va tocar una samarreta!

No em cansaré de recomanar-la (de fet em vaig llevar divendres dient-li a ma mare que hi havia d'anar)!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

N'havia vist una entrevista als que hi surten i sabia que era interessant, però si he de sortir amb unes penes de menys m'ho pensaré eh!

David ha dit...

va, confessa-ho, et van regalar la samarreta a canvi del publireportatge al bloc!!! xD

si tornes a anar-hi avisa! ;)

carmncitta ha dit...

jajaja jo també he anat a veure zapping i m'ho vaig pasar molt bé :D. Vaig sovint al teatreneu :D

Marina ha dit...

sense fer soroll Hola!
doncs si, realment surts amb molta energia positiva

Az m'estas ofenent. El meu blog no es ven
xD

carmncita :D al menys algu corrobora que el que dic no es mentida!!!

pop ha dit...

que chulada de camiseta


(eso eso, cuidado con lo que haces con la webcam encendida :P)

Déjà vie ha dit...

l'he vista dos o tres cops ja. :P