dissabte, de gener 26, 2008

Como se podría haber aprovechado una maravillosa mañana de estudio

Si senyors, per fi tinc la targeta sanitària europea sense la qual ma mare no em deixa marxar aquest febrer!!!!!!
( per posar-se al dia clicar aquí)

La cosa ha anat per parts però. No ha sigut tant fàcil com sembla.

Quan vaig tornar a tenir un matí que podia "malgastar" vaig fer totes les fotocòpies que m'havien demanat a la seguretat social del carrer Numància ( no hi tornaré més) i xino xano em vaig presentar allà.

La meva alegria va durar ben bé els 20 minuts de camí perquè a la porta ja em rebia un cartell que deia :
" por problemas técnicos hoy no expedimos targetas sanitarias europeas"

Podeu imaginar la meva cara. Vaig mirar la llista d'altres oficines, i quedaven totes al menys a 3/4 d'hora de transport públic.

El dilluns següent, vaig decidir anar a les oficines del carrer Reus, desprès d'analitzar totes les opcions vaig decidir que les oficines del passeig de la Bonanova no podien ser pitjors que les del carrer Numància.

Com la vaig encertar!!!! Noves! Silencioses! Amb un empleat que a l'entrada et pregunta que vols, et dona el número i et diu bon dia! Només dues persones de cua!!!! (vers les 37 del carrer Numància)

I endevineu que... tots els papers que m'havien demanat al carrer Numància eren innecessaris!! En 30 segons tenia la targeta als dits! I el cap a Àustria!

7 comentaris:

escursó ha dit...

Coi! Aixo es una loteria!
Jo encara me l'he de fer !! I aixo que sempre vaig amunt i avall....
es que aixo de fer cues em posa d'una mala llet....

A on a Austria?

Greetings

Anònim ha dit...

Austria? tant de bo sigui Viena. Si menges panets no els treguis la crosta. Si us plau.

tzesire ha dit...

yo aguanté la cola de numancia pero no me pidieron nada, casi casi ni el dni, me senté, me imprió un papel y me mandó para casa. la tía iba tan rápida que no me dió ni la información que se precisa (que le pedí, y que tampoco me dió pero bueno, ya sabía que no decía nada importante).
pásalo muy bien.

Robertinhos ha dit...

llavors el cul el tenies cap a Cadis, no?

carmncitta ha dit...

ueeeeeeeee :D

David ha dit...

Jo el primer cop que me la vaig fer vaig trigar molt poquet... i des de llavors me la renoven i la rebo per correu!

Marina ha dit...

escurso l'hauries de tenir. mira q si et passa alguna cosa..

vladmir uns dies a vienna i uns dies a Graz :)

tzesire que suerte la tuya!

robertinhos cap a lisboa de fet xD

carmncita ueeeeee

az tu ja directament tens una flor al cul