dijous, de gener 31, 2008

Sense dents

Fa un parell de dies, en marxar de la uni, el guarda de seguretat es va acomiadar de nosaltres amb un somriure sagnant que s'anava eixugant amb un mica de cotó fluix, que era ja més vermell que altra cosa.

Em va fer recordar una sensació, no ser si dir-li somni, que tinc a vegades quan dormo i que em desperta d'un bot.

Les ferides que deixen les dents quan es cauen, aquella llagueta tova i lliscosa. En el "somni" se'm cauen totes les dents de cop, i la boca passa a ser una gran llaga sagnant. Les dents comencen a moure's mica en mica i se'm cauen com qui arranca pètals d'una margarida. D'agradable no té res; l'únic cònsol es que no me les arrenca ningú, al menys es cauen soles.

Desprès de veure el guarda de seguretat, no cal dir que vaig patir el somni un altre cop.

Només espero i desitjo que no es compleixin aquestes xorrades.

Que agradable que sóc explicant aquestes coses. No ho he pogut evitar.

5 comentaris:

Robertinhos ha dit...

el guarda de seguretat o els de recepció? Els de recepció són bona gent si la saps tractar (el sr.Jordi, la sra. Maria, la Lourdes, etc).Per cert, suposo que com va dir aquell "Volveré". Tranquila, les visites no són el motiu (que a un li agrada que el visitin!)

pop ha dit...

yo ultimamente si lo veia, aunque a ratos, y me he reído mucho...

David ha dit...

aix noia, no pots explicar coses mes maques? xD

carmncitta ha dit...

Jo he tingut aquest somni més d'una vegada. és horrible :S

Jordi Casanovas ha dit...

Diuen els qui en saben que somiar que et cauen les dents vol dir que tens ganes de canviar.