dilluns, de març 05, 2007

30 metres



Ho he trobat anant de blog en blog i és genial.

9 comentaris:

yrun ha dit...

tia! es tope cutre! xDD

Mauro S.G. ha dit...

És bo. Pelet demagògic, però bo ;-)

MaRiNa ha dit...

yrun, mauro ja se que es cutre ja.. per això m'ha agradat! XD

Alepsi ha dit...

Cutre??? Què dieu!!! PErò si és el meu heroi, aquest home d'ullassos blaus!!! xDDDDD

David ha dit...

marinaaa que es molt vel aixòooo que va sortir al telenoticies fa 2 setmaneees xD

SI, es cutre i SI fa gràcia.

Anònim ha dit...

Estan bé aquests zulitos de 30 metres, fins i tot hi cap una planta (no gaire grossa, clar) :P

Alguien cualquiera ha dit...

Bueno, això dels 30 metres es porta molt ara.. Una col·lela meva viu en un de 25 metres quadrats, i no vegis lo bé que s'espavila.... Ara, pagar 30 kilos per un piset de merda, te'n vas a Arenys i en pagues 40 per un de 100 metres. De totes maneres, ho trobo una brutalitat aquests preus...

MaRiNa ha dit...

Alepsi jo crec qe ell ja ho sap i ho explota perfectament! qins ulls XD segur q tothom li diu lo mateix

Az ja saps q no tinc paraules per tu. 2 semanes es vell?? i tu q ets? de la prehistoria??? (piqeeee)

pd40, rinxolets sisi.. estan molt be! XD millor un bonsai q es mes petit. I si.. es una brutalitat que costin el q costen

Anònim ha dit...

avui he anat a veure un altre estudi... 20m... dur... i car...