dimecres, de març 28, 2007

Faceta desconeguda

Ningú de vosaltres coneix la meva faceta poeta, la veritat es que la vaig deixar fa moooolt de temps. No m'agraden les poesies rebuscades, que has de llegir-les del reves per entendre-les i tampoc m'agrada utilitzar moltes paraules per dir poca cosa.
Però quan tenia "casi" 8 anyets ( fa 12 anys uffff mes de mitja vida.. que dur), el meu poema de sant Jordi va arribar a guanyar l'excèsit al primer premi de poesia (de la meva categoria) del barri de Sarrià Sant Gervasi. Aquest ha sigut el meu gran èxit com a poeta.
El cas es que me'l se de memòria des de llavors, perquè estava tant nerviosa pel fet d'haver de sortir a l'escenari a llegir-lo que mel vaig aprendre:

Soc la butaca,
sóc de colors,
estic a casa meva
estic al balcó.

Em seuen a sobre,
petits i grans,
quan em trenco m'arreglo
i estic com abans!


Més tard, em vaig passar a la prosa, i encara més tard: al blog!

6 comentaris:

Alls cuits mai couen ha dit...

no comments ;)

Déjà vie ha dit...

jajajjaa com molen els inicis i amb 8 anyets. jiji

Anònim ha dit...

d'aixó...
sí. hi ha progrés. ;)

les poesies als 8 anys no tenen segones lectures, reflexa la innocència, oi?

Anònim ha dit...

Amb 8 anys, què bo! M'ha agradat molt llegir-ho :)

Candela ha dit...

BONÍSSIMA!!!

MaRiNa ha dit...

emma pos vale

deja vie si qe molen si.. el q es preocupant es q encara me la sapiga

esteve nomes faltaria!

pd40 si pd40.. totom te un passat

candela dona.. tan com bonissima no se no se..