dijous, de març 22, 2007

Això fa un any!!!

Aquest blog va neixer avui farà un any.

Que ràpid passa un any! Vaig començar amb l'únic i el primer cop que he anat al camp nou a veure un partit. Si ja ho sé.. qui ho diria! i de mica en mica.. ha anat creixent. Per a mostra un botó.

Però la MaRiNa cibernètica i el seu smile no estaria aquí si no fos per l'emma.
La MaRiNa entrava al blog de l' ^eMMa^ i veia tot el que hi escrivia i el feedback amb la gent i li va entrar la enveja sana. I mira.. aquí estic i penso estar-m'hi força temps!


Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear BLOG, happy birthday to youuuuuuuuu!!!

(us podria deleitar amb més cançonetes... però ho faug força malament)

15 comentaris:

Déjà vie ha dit...

felicitats!!!! sembla mentida q un dia pengis aixo com qui no vol la cosa enganxat mig x la curiositat, mig per la necesitat, mig per no saber ben b ke i ara et trobes aki enmig d'un grupet d'amics. (a mi em passa)

Mikel ha dit...

Doncs moltes felicitats!!! Espero que puguin pasar molts anys mes!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!! M'ha agradat molt trobar-te per la blogosfera, encara que fos de retruc.

yrun ha dit...

Oh! Filicitats Marina! Xo x favor, no cantes més que el temps ja esta prou marejat... xDDD

carmncitta ha dit...

ohhhhhhh, japiii deiviiiiii :D

Anònim ha dit...

Bufa l'espelma:¡

Moltes felicitats!

Anònim ha dit...

Bufa l'espelma:¡

Moltes felicitats!

Alls cuits mai couen ha dit...

Anys i anys, per molts anys!!! A la una per molts anys!!!!!!

Felicitats! Els nostres blocs estan lligats pel destí!!! Que fariem si no poguessim parlar d'això entre classe i classe... mirar nois? jeje.
Nois: això del bloc us ha salvat!!

Un petó reina!!!

MaRiNa ha dit...

deja vie sisi.. qui m'ho anava a dir el dia que vaig començar!

Mikel clar que si! tinc corda per molts anys!

Pd40 que fos de retruc no es pitjor ni millor! pro ens em trobat!

yrun et prometo que axo del temps no es culpa meva.. ja estava axi abans q comences a cantar.

carmncita deivi?

vladimir ejejje bufaré dos cops un per cada missatge!

emma i pensar que et vaig coneixer pq estavem la laura i jo soles i us stavem mirant i la laura va i peta: anem a sir-lis algu que semblen divertides (lemma i tu) !
els nois?? weno d fet.. ja tremolen una mica no? ;)

Mauro S.G. ha dit...

Hombre! Moltes felicitats!!

Espero que després d'aquest primer aniversari en vinguin molts més.

Que sàpigues que part de la "culpa" de que hagi començat un nou blog és teva, el teu blog em va picar a mi com el de l'Emma a tu en el seu dia ;-)

Ferran Caballero ha dit...

Moltes Felicitats, tananinononià, tanininononieno, moltes felicitats!

MaRiNa ha dit...

mauro si?? de debo??? oh que be!!!

ferrancab gracies taranoninoniiiiii

Alls cuits mai couen ha dit...

jaja, no fotis? ano m'ho havies dit això eh!

Jaja, jo i l'emma som divertidíssimes! Ja ho has comprobat!!!

Fins demà!

existència rudimentària ha dit...

feliciblocs! xD

salut!

Anònim ha dit...

Les meves enhorabones!!