dimarts, de març 13, 2007

Avivando el debate

lost

Ens bombardejen amb publicitat pq reciclem, ens regalen bosses (monissimes i de colorins) pq separem i reciclem... pero estem amb les de sempre. Qui reciclava continuarà reciclant (i en el meu cas.. les bosses serveixen com a joguina del Fèlix) i qui no continuarà sense fer-ho.

Les taronges llençades al mig del passeig utilitzades com a pilotes de futbol o malabars pels nens, s'haurien de reciclar i utilitzar-les per a compostatge? o ja trobeu bé que estiguin allà, llençades per diversió dels més petits,embrutant el passeig i donant (trobo jo) una mala imatge?

M'agrada creure que va ser un despite dels be BCNneta, que no saben quan les taronges cauen de l'arbre.

Si de mica en mica s'omple la pica... les taronges aquestes son una goteta més.
Jo hi poso la meva gota.. i m'agrada veure que els altres també hi col·laboren.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Pitjor són les caques de gos... i d'això no hi ha cap arbre que en faci.

MaRiNa ha dit...

pd40 d'això tb en podria fer un post sencer!!!
em tenen indignada

Déjà vie ha dit...

nena, aksta foto tb es xulissima!! he anat al teu flickr i ni han d molt xules!! aixo si quan facis mermelada m'envies un potet, val? :P

Anònim ha dit...

doncs té un punt xulo, estaria bé anar pel carrer i trobar-nos amb pilotes i joguines, no? ens donaria motla vidilla, imagina't! podriem fer un twister de camí a la feina, o uns tirs enlloc de migdiada, o saltar a un llit el.làstic... les possibilitats són infinites!

Candela ha dit...

Però d'on han sortit?

Foto curiosa, si senyora!

Anònim ha dit...

Doncs fes-lo i quedat a gust. Si et fa fàstic, imagina't anar amb una cadira de rodes o portar un cotxet de nens. Canya als warros!! (o directament cop de mall)

David ha dit...

marina, els de BCNeta ja les recullen quan passen a netejar... pro no passen cada dia, per això de tant en tant en cauen algunes que van rodant pel terra.

Crec que com diu en pd40 hi ha coses molt pitjors, com les cauqes de gos.

Per cert, tens alguna cosa en contra de jugar o fer malabars amb les mandarines? no t'agrada que la gent es diverteixi? si no son bones per menjar almenys ho son per jugar :P

Alls cuits mai couen ha dit...

però la foto es de veritat o és un muntatge?? Esque jo soc de les que quan van a veure un mac intentent esbrinar el truc.. sóc així de curteta..

Perquè a mi em sembla k les taronjes estan com enganxades a la foto no?
no us ho sembla??

MaRiNa ha dit...

Gràcies Deja ! m'agrada que t'agradin!

esteve ajajaj bona bona idea!

Candela d'on vols que hagin sortit??? Dels arbres!!

pd40 Cop de mall!!!

Az ja ho sabem ja ho sabem... tu tot per portar la contraria XD

emma muntatge??? noooo. si l'he feta jo la foto! com podras apreciar, he convertit el mon en blanc i negre deixant les taronges taronges ;)

Mikel ha dit...

Az , pd40 o algu altre em podeu explicar qeu vol dir que son bordes?? no serveixen ni per donar menjar als animals del Zoo? s´han de dixar fins que es pudrixen i cauen dels arbres fent que algun pugui relliscar i fotres una nata...Doncs no ho entenc...

Anònim ha dit...

em penso que bordes vol dir antipàtiques, rotllo que saludes: -bon dia!
i no et contesten o et miren malament... també es sol utilitzar amb els veïns del tercer... (p.e.: els del tercer són uns bordes)
;)