dissabte, d’octubre 21, 2006

Coses que em passen a la diagonal


No podria haver trobat una foto millor.

-9:30h.El cel ben blau, aire fresc a la cara, silenci. Silenci a la diagonal?? com es q no hi ha casi ningú?? m'oblidaba.. som a dissatbe i jo vaig cap a la Sol.

- Unes noies vestides de blanc immaculat em donen una llauna d'una beguda insipida que no recorda gens al te amb poma (se suposa que és de te amb poma). No m'ho pendre com una indirecta.. perquè jo no em cuido!! Les papereres del voltant regalimen un líquid enganxifos.

- Han muntat una carpa força grossa sobre un estany (i dic sobre no flotant). Se suposa que és una exposició sobre lo meravellos que es el meu barri. La meitat del temps està tancada, l'altre meitat buida. Sense entrar ja es veuen 3 televisions planes bombardejant-te d'imatges felices del barri. Dins hi ha dues guies que encara no he vist guiant a ningú i un segurata ( x les teles es clar). Si n'hi ha un per barri no vull saber quants diners costa això. Visca la campanya electoral!

- Quasi les tres del migdia, plaça Valdivia, un tancat amb tot de banderoles del PP. Al mig una taula llarga (d'unes 30 persones) amb nomes 6 persones dinant. Crec que era una botifarrada "popular".

- Un senyor vestit de mariachi escarchofat en un banc toca la trompeta quan passo. No penso entrar en el seu restaurant, una vegada la meva iaia s'hi va trobar una cuca al sucre del cafè i m'ho recorda cada cop que surt el tema. Jo per si de cas no hi vaig, ni aquí ni al Bugui ( veure-ho per creure-ho).

- Un noi ben desorientat em pregunta on està el MACBA. Ell sabia que estava prop de la facultat de Geografia, el greu es que ell ja m'avisa que han canviat la facultat de lloc.
Estavem devant de Física.

Mil històries cada dia.