dijous, d’octubre 19, 2006

De Noms

Justament fa poc vaig rebre un mail tipic d cadena. Un mail que segur que he rebut molts mes cops pq tot em sonava ja. Era una llista de noms de persones; noms peculiars, noms que són una putada parlant en plata.

Aquest mail és pràcticament un recull de llegendes urbanes ... molts ja els ha sentit tothom com ara : Margarita Flores del Campo,Agustin Cabeza Compostizo, Román Calavera Calva, Isolina Gato Sardina, Antonio Bragueta Suelta, Jesús Estan Camino, Pascual Conejo Enamorado, Amparo Loro Raro, Jose Luis Lamata Feliz... nomes per dir-ne uns quants.

Aquest no era realment el tema del meu post, perquè aquests pobres (si es q realment han existit) tenen noms comuns que barrejats es converteixen en una mala passada. Jo volia criticar els pares que farden d'originalitat i li posen un nom a la criatura que espanta solet.

Un exemple d'aquesta espècie de pare "encantador" són alguns famosos, de fet son l'exemple més clar perquè es fa públic el seu mal gust; si el veí de l'escala del costat li posa "Apple" a la seva filla nomes s'entera el seu cercle mes pròxim. En canvi, ho fa la Paltrow i s'entera tot el planeta.

Una cosa esta clara, a la classe no hi haurà ningú amb el mateix nom que ella, però també rebrà tot tipus de bromes i cares rares en sentir el seu nom per primer cop. Aquests nomes n'és un exemple, també hi ha la parella Beckham ... que li ha posat al seu fill petit Cruz. Esta clar que de castellà no n'han après gaire ... quina creu de nen! (ho sento.. era broma fàcil). Això sense comptar amb els noms dels fills grans , Brooklyn, sino m'equivoco el nen té aquesta meravella de nom perquè es el lloc on va ser concebut. Per aquesta regla de tres dintre de poc temps podriem conèixer una nena que es digui Horta-Guinardo o Barceloneta.

Amb tot això no estic defensant que totes les nenes s'hagin de dir Anna o Laura i els nens Josep o Àlex. Tot és molt més simple: quina sort de tenir uns pares amb bon gust (o manca d'originalitat) a l'hora de triar el nom! Està clar que el nom no fa la persona.. pero tampoc cal posar les coses dificils des d'un bon principi.

  • instant de silenci: En Mas m'ha enviat una còpia del contracte que ha firmat devant de notari. Si guanya i no ho compleix el podrem demandar.

3 comentaris:

David ha dit...

Apple, Brooklyn, quins noms mes macos... jo realment aquests noms modernillos no els entendre mai.. o el posar noms americans a gent d'aqui, com Kevin, Jessica, Jennifer, Maiquel (si, conec un cas real d'un noi anomemant i escrit aixi) jo no dic que siguin dolents, simplement que no m'agraden, com diu la marina, son ganes de creair-li un trauma al nen i a veure, algú s'imagina a un president del goern anomenat Kevin? a que no! doncs ja està!

PD: a tots els Kevins, Maiquels, Jessicas i Jennifers que llegeixin aquest comentaris... no us ofengueu, us estimo igual, segur que sou grans persones... pro es que el nom... :S

(fent amics)

MaRiNa ha dit...

ajjaja jo en tenia un al cole que es feia dir Michael Jordán (d fet es deiq Miguel Jordán pro era axi d'original ell)

MaRiNa ha dit...

no podia ser mes oportuna: ahir i fins diumenge fira de la xocolata a barcelona!! mmmm
veient les ganes d menjar que van tenir alguns despres d llegir el post potser hauriem d fer un pensament i nari! jajaja