dimecres, d’octubre 25, 2006

Yo, sonrio

Ja fa temps vaig trobar un blog portugues que tenia com a objectiu fer somriure als seus lectors, no fer-los riure, sino arrancar aquell somriure tonto que se'ns queda quan veiem una imatge tendre o quan estem a gust. Les autores del blog van començar una campanya per recopilar en forma de foto els somriures dels seus lectors i amics. A mi em va semblar magnífica aquella idea però en aquell moment no vaig enviar la meva. Incomprensiblement el blog va desapareixer de la xarxa.
Fa poc vaig tornar a trobar una proposta similar al blog de la Mariana, en comptes de portuguesa colombiana. Ja ho sé, és una tonteria però a vegades ens oblidem de les coses més importants. Les coses es veuen diferent amb un somriure als llavis. Amb aquest titol que tinc al blog es quasi una obligació donar el link amb la proposta : Yo, sonrio.

  • Instant musical: petita variació de l'instant de silenci amb musica tranquila amb "La buena vida"


3 comentaris:

David ha dit...

Dona... jo que vols que et digui tot aixó de la gent "happy" ho veig molt cursi... no m'agrada!!! que vols que et digui, hi ha altres iniciatives gloabls més interessants (si, a la gent se lin va la castanya)

Mikel ha dit...

Jo es que tot aixo de "yo sonrio" em sona a anunci de compreses... ;-P

MaRiNa ha dit...

ja sabia que llegiria comentaris d'aqets.. pro mes ben igual ;)
ja se qe es empalagos i inutil.. pro no li treu que sigui maco. eu d desenvolupar una mica mes aquesta sensibilitat! ajajaj
no se que representa aquest link pro no funciona.