divendres, d’octubre 06, 2006

Els meus lectors i lectores

Estaba mirant les estadistiques de la gent que em visita ( molt agraida) i me trobat dues sorpreses.
La primera de ja fa dies, demano als meus dos lectors o lectores habituals americans que deixin petjada i diguin alguna cosa.
La segona que algu habia arribat al meu blog a traves d'un buscador amb les paraules clau "encastellanotambien" una organització que tela marinera i em provoquen de tot menys alegria i que vaig mencionar en un post. El cas es que seguint els passos del meu lector he entrat a varies pagines on també parlaven del tema, entre elles moltes d'un tal Caja, una perla l'home.
Panic, terror, esgarrifances!! la de burrades que arriba a dir la gent. En concret em va cridar l'atenció un blog d'una madrileña anomenat la buhardilla de noseque (tampoc li farem propaganda ara) . Quan veus que el que diu el PP costa de creure que algu s'ho empassi , doncs be aquesta dona s'ho ha cregut tot! de pe a pa.
Vivint a catalunya, els d'extrema dreta son una realitat però petita, n'hi ha pocs i encara q facin soroll no preocupen en exces. Però fora.. son una realitat a tenir en compte. No son molts però fan molt mes soroll. I també son els que a mi em fan més por perquè no escolten i no perquè no puguin, sino perquè no volen.
A mi no m'agrada escriure de politica però de tan en tant va bé fer una web-excursió i veure el panorama. I m'ha espantat.
M'ha espantat tant que aquest post s'ha adelantat a altres que tenia rumiats.

  • instant de silenci: Un gran partit ahir. El Barça va demostrar que no esta tan malament com sembla i que els jugadors de la NBA no son deus. la nota negativa: els arbitres amb la bufera contenta.

2 comentaris:

Mikel ha dit...

Es molt raro lo del barça d´ahir , de fet es molt raro que en tres partits anotes nomes 50 punts.... i en canvi ahir en fes mes de 100 i contra un equip NBA.... jo no entenc res.

David ha dit...

iep! salutacions des destats units... potser soc jo un dels lectors americans?? igualment... be segons sobre les coses queescrigus pots tenir visites indesitjables, pro igualment no se de que tespantes, els PPeros sempre han fet por i sempre en faran... nomes cal que posis una estona a en Jimenez Losantos i sabras el que es el panic....

apa siau!!