dissabte, de novembre 25, 2006

12 mesos

Novembre.
  1. anuncis de joguines
  2. anuncis de perfums
  3. llums de Nadal col·locades i en marxa
  4. tothom preguntant-se com es possible que ja estiguin les llums de nadal posades
  5. Les botigues plenes de joguines i amb "adornos" nadalencs
  6. turro al super
  7. surten els calendaris de l'any que ve (el veritable tema del post)
Als més que típics calendaris: el pirelli (amb noies jovenetes i altres no tan jovenetes) i el dels bombers ( que dic jo.. tots els bombers estan així de bons?? ) s'ha unit el calendari del Papa.
Nova iniciativa papal per reunir diners pels nens ruandesos i poderlos vacunar. Com sempre i com tot el que tingui a veure amb l'esglesia té els seus detractors i els seus fans. Jo no trobo pas malament que el Papa faci el seu calendari amb imatges de la seva vida a Castelgandolfo.
Jo en faig molta propaganda pero no men penso comprar cap (ni els dels bombers, per bons que estiguin). Crec que encara queda força per canviar d'any i sembla que els publicistes vulguin fer correr més ràpid el rellotge. I es que el temps, és relatiu. I sino, que algu li pregunti al senyor Corte Ingles, que sempe porta el rellotge adelantat un mes i mig.
  • instant de silenci: ara mateix corro a veure el barça-Madrid. resultat importantissim pel meu supermanger.

5 comentaris:

David ha dit...

Aix docs el calendari pirelli d'aquest any no m'acava de fer el pes... i els altres 2 no son del meu gust. xD

Alls cuits mai couen ha dit...

encara tinc la pàgina dels bombers oberta.... marina m'agrada l'enllaç si senyor... que macos, amb l'aigueta que els corre per l'esqueneta!!

el tercer no me'l compro, com a molt dono alguna moneda a missa si volen.

MaRiNa ha dit...

emma,sabia q estariem dacord amb lo dls bombers...

Mikel ha dit...

Em temo que el resultat del madrid-barça ha estat una ,mica decepcionant... aquest ivanovic...

MaRiNa ha dit...

bastant decepcionant. Em dol dir-ho pero el madrid esta imparable