dilluns, de novembre 27, 2006

Jo de gran vull ser...?

Redacció imaginaria d'un nen petit mínimament informat:

Jo de gran vull ser intermediari de la fruita. D'aquests que ens estafen a tots comprant la fruita a 10 cèntims el quilo i venent-la a 2 euros. Jo vull ser d'aquests que es fan rics fent una cosa ben fàcil, poques preocupacions, escanyant els pagesos.
Jo vull ser un d'aquests i anar-me'n a viure fora de Catalunya, on es veu que no existeixen els inspectors d'hisenda, i viure tranquil malgastant com un marajá.

  • instant de silenci: ahir vaig anar a veure scoop i em va encantar.

PD. estic "intentant millorar" la imatge, de moment he posat una foto a la capçalera, pro no esta ni centrada. Sóc un desastre informàtic. Agrairia que em diguéssiu si la veieu, ja que hi ha gent que sembla que no la veu (azriel, continuo pensant que el teu pc em fa el boicot, no li va agradar com vaig tocar la guitarra en aquell joc i em té clitxada)

6 comentaris:

Alls cuits mai couen ha dit...

com puja el jovent.... (frase imaginària d'un home de 60 anys)

Anònim ha dit...

jo si l´he vist bé la foto, i també m´han comentat que la peli és molt xula!!! Potser és aborrida per algú, però.......(deixarem el dubte i que la gent la vegi o comenti).

David ha dit...

vols explotar els pagesos? que mala persona!! i a sobre desertora!

Scoopestà molt bé, és estil Woody Allen 100%... potser la gent te el record de Match Point, una peli genial pro més allunyada de l'estil del Woody més clàssic.

Segueixo sense veure la foto, el meu PC t'odia, pro no és culpa meva, és del PC... sí, crec et té mania per no saber jugar al Frets on Fire... quina falta de coordinacio!

Mikel ha dit...

Doncs jo vull ser Rei.

MaRiNa ha dit...

azriel: el teu pc i jo ens reconciliarem algun dia, pro no tocant el teclat com si fos una guitarra.
Mikel: et veig una mica obsessionat amb els pets!
posats a demanar q no quedi!

Anònim ha dit...

Jo de gran vull ser "andarín" com el nen de "La lengua de las mariposas"... em va fer gràcia quan el nen està fent un problema de Matemàtiques que deia: "si un andarín va de Barcelona a Bilbao caminando y por cada metro que anda le dan 2 centavos... ¿cuánto cobrará al final de su trayecto?" s'ho pensa una miqueta, fa números i diu: "¡Buah, un montón! Papá, yo de mayor quiero ser andarín"... doncs dit queda...

Una abraçada,
David.