divendres, de febrer 02, 2007

Et falta una cama? o un braç?

Aquest matí he anat a l'ortopèdia a fer-me les plantilles noves (us podria haver mentit i dir que tinc una cama de mentida... però llavors trencaria el mite de les cames llargues i joves).

En sí anar-se a fer unes plantilles, es ràpid,fàcil i indolor. El que té mes intringulis es la sala d'espera. Una sala quadrada amb tot de cadires a les parets.
Tu entres, et fan esperar allà i te'n vas cap a la zona de box quan et criden.

Doncs mentre estàs asseguda allà tranquil·lament, llegint el diari, mirant la revista de cotilleos o examinant la paret de davant, et sents observada. Molt observada, i no perquè siguis guapissima i estiguis molt bona (que ningú diu que no) sinó perquè no es veu quina es la teva "tara".

M'explico... als que els falta un braç i estan allà per fer-se la pròtesi es veu, als q els falta la cama també, els que porten tot de ferros pel coll i esquena també. Però als que no sens veu res, la gent et mira com per endevinar que et passa. I sens10 parells d'ulls sobre teus analitzant els teus moviments... camina be.. no deu ser la cama, s'ha ajupit per agafar la revista.. no duu corse... els pits semblen de debò.. no deu ser una pròtesi mamària... et miren tant que et venen ganes d'aixecar-te i dir:

NOMES HE VINGUT PER UNES PLANTILLES!

  • instant de silenci: ens queixem de la renfe però el personal de terra dels aeroports son tant o mes incompetents. Encara no entenc com es pot perdre una maleta.

11 comentaris:

Alguien cualquiera ha dit...

no sabia que l'emma tingués blogspot.com... jajajaja!

que petit que és el món! xD

Déjà vie ha dit...

jajajajaaja Tens tota la raó noia! pro q cotilles q som tot plegats, i a nosaltres q ens hauria d'importar!! pro q vols fer-hi, som humans...

Anònim ha dit...

Segur que et miren per la teva bellesa, no ens enganyis! xD

P.D. En aquests moments no tinc la libido encongida, per la qual cosa va ser ua una putada que em pasessis el meme x...

Anònim ha dit...

mare meva! jaja un altre dia porta una samarreta on posi:
- només vinc a buscar plantilles

MaRiNa ha dit...

rinxolets sempre ha sigut blogspot! no se on li trobes la gracia ¬¬ la coneixes?

Dejà vie si tots un cotilles, pero com q et sents tan observada, doncs al final també tels mires i comences a fer quinieles de que tindra cadascun!

Alprazolam jo enganyarvos? mai!!!
No tens la libido encongida?? doncs millor no??? :P

MaRiNa ha dit...

Adagio em comentat alhora!
si seria una bona idea! XD

David ha dit...

el prxim cop camina com un robot i fes veure que ho tens tot postís, aixi si ja els queda clar d'entrada no t'aniran mirant... xD

Alguien cualquiera ha dit...

personalment? sí! hem tingut més que un altre encontre pel carrer i a alguna discoteca... una noia molt imponent, sí, sí (és un xic més alta que jo...)

Lo de blogspot.com em referia a que també tenia blog.. però creu-me, tinc un humor molt americà jo.. jajaja

Anònim ha dit...

Marina, volia dir que tinc la libido moooolt encongida... que per això és una putada que m'hagis passat el meme x. Finxara!

MaRiNa ha dit...

Az no penso caminar com un robot! XD

rinxolets a l'emma i a mi ens tens expectants per saber qui ets!

Alprazolam ho sento! jaja no puc ajudar a pujarla!

Alguien cualquiera ha dit...

No pateixis, quan trobi l'emma, li diré algo :)