dissabte, de febrer 03, 2007

Fauna i flora del telefon

L'altre dia per la tarda vaig sentir una noticia a la radio que em va fer esgarrifar.. i es que a partir d'ara i gracies a mi no us mirareu amb bona cara el vostres mòbils!
Resulta que uns científics (aburrits) de la universitat de Manchester s'han dedicat a analitzar les bacteris que tenen els mòbils. El resultat es que un mòbil té mes bacteris dolents per la nostra salut que la tapa d'un water. Si, ho heu llegit bé... que un water.Amb la diferencia que el mòbil tel passes per la cara i la boca (no t'imagines fent el mateix amb el water, eh que no? ).Descartant la possibilitat que la gent de Manchester sigui molt cotxina (que no dic que no) jo aquest estudi mel crec.
Clar i es que els bacteris i estafilococs (sempre m'ha encantat aquesta paraula) tenen un clima ideal, a la butxaqueta calentons o a la mà o al bolso... estan al paradís! els hi donem vidilla sense saber-ho!
L'única opció per evitar que criïn com conills al nostre mòbil es netejar-lo de tant en tant amb alcohol, no tenir mòbil o viure a Alaska (que per molt que el portis a la butxaca fa un fred horrible)

10 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Hola! Vaguejant per aquí i allí he parat al teu bloc. Una pregunta: és que a Manchester s'eixuguen el cul amb el mòbil? És que no ho entenc...

David ha dit...

A mi m'encanta jugar amb el mòbil, grapejar-lo, fer-lo rodar x sobre de mil i una taules diferents... així que no m'extranya pas que tingui bacteris... pro tant me fa... fem tantes coses poc higieniques al final del dia que no en ve d'una... VISCA ELS BACTERIS!!!!

Déjà vie ha dit...

opto per marxar a alaska. Ei envieu-me una postal!!

Alls cuits mai couen ha dit...

Des de que em vas dir aquesta noticia, continuo fent el mateix amb el mòbil el que passa és que ara el miro amb cara de, quanta merda que portes...
encara no m'ho crec...

yrun ha dit...

Menus mal k jo sempre el porto al bolso i el toketejo poc, de vegades ni contesto! xD

MaRiNa ha dit...

veí si es així mai li demanaré el mòvil a algú de Manchester, per si de cas.

Az no esperava que el desinfectessis

Dejà vie hi fot molt fred! abrigat!

emma jo tb mel miro amb qesta cara

yrun tampoc cal ser tan radical! crec qe el pots fer servir igualment!

Anònim ha dit...

està clar q estar a -21 tenia els seus avantatges! el meu mòbil és net com l'ànima de Berlusconi! ;)

Alepsi ha dit...

Però quin asc, no??? Bé, fet i fet, més bacteris deuen tenir les mans, i les barres del metro, i les taules de la biblioteca.... i les tovalloles???? Un niu de trolls! xDDDD

Adagio ha dit...

aix no m diguis això ara! jaja ja en tinc prou amb els àcars!! xD

MaRiNa ha dit...

esteve l'anima de berlusconi no se si esta molt neta...

Alepsi no se tu.. pro jo no vaig passant la cara per les barres del metro!

adagio sisi si q tu dic! a mi tb em va impactar molt!