dissabte, d’abril 07, 2007

El joc de la goma

Consisteix en?
en passar-se una goma de cabell durant un període de temps fixat des de l'inici.

Quan jugar?
En un viatge, un sopar... on hi hagi força persones. Començaran força animades, però a mida que s'acosti el punt final començaran a odiar profundament el joc, sobretot el perdedor(en el meu cas jo. no estic ressentida que vaaaaaaaaaa)

Quina es la penyora?
La penyora s'ha de fixar abans de començar. A mi em toca invitar a una coctelera de l'aro sacro.

Com es juga?
Qui té la goma de cabell ha d'intentar passar-la a una altra persona fent-li una pregunta on surti el nom de la persona a la qual li vol encolomar la goma. Si la víctima no respon dient el nom de la persona que li fa la pregunta se la queda ella.

Inconvenients:
la gent acaba dient el nom del seu interlocutor sempre, encara que sigui innecessari per curar-se en salut i es fa cada cop més difícil. A més la tensió dels moments finals es important ( a mi me la van passar 10 segons abans de que s'acabes el temps).
Acabaràs odiant el joc

exemple:
- Que vens de festa avui MaRiNa?
- Si,Azriel si. Encara que estic feta pols.

(Bien per mi).

- Que vens de festa avui MaRiNa?
- On anem?
(cagada pastoret, ara me la quedo jo)

Doncs això, que tot el viatge a Amsterdam passant-nos la gometa. Si hi jugeu, ja m'explicarei com us va.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

jo vaig passar ahir una goma de cabell sense voler... XD se'm va escapar i li va anar al cap a una noia d'una altra taula... sens dubte el teu joc pinta millor que el meu...

David ha dit...

problema: ningú vol jugar amb mi al joc de la goma... :_(

Marina ha dit...

esteve la vas disparar en plan missil???

AZ vreu-me q vam fer be de no jugar!

Adagio ha dit...

bua però és un joc una mica frik! xD

a me´s si he dacabar odiant el joc.. nuse, mho estic pensant jaja

Anònim ha dit...

no no! va sortir sola... no sé ben bé com va anar... però va acabar bé, que és el que compta, oi? :)

Déjà vie ha dit...

amb lo facil q es jugar al duro!

Alepsi ha dit...

Mare meva que dur! xDDDDD

S'ha d'estar molt avorrit de la vida per jugar a això!!! xDDDDD

Has jugat mai al "clip"?

-Tinc un clip
-Un què?
-Un clip
-Tinc un clap
-Un què?
-Un clap

Estaria al nivell del joc que proposes tu. xDDDDD
[Podriem fer un dia un post recull de jocs xorres per jugar en estones d'avorriment màxim.. xDDDD]

MaRiNa ha dit...

adagio tot s'ha de provar...

esteve fas unes coses una mica rares amb les gomes! com pot sortir disparada sense voler? XD

deja vie et veus capaç d'estar jugant al duro 4 dies sense descans? amb el joc de la goma es pot fer (jo ho he fet vamos)

alepsi siiiiii un clip
es que tinc una amiga monitora d'esplai... i tots els q sou monitors de coses d'aquestes sembla q porteu un cataleg d jocs a sobre!

Alls cuits mai couen ha dit...

ALEPSI! Nosaltres el joc del clip el fèiem de la següent manera:

(cada guionet es un interlocutor, seguint sempre el mateix ordre, hi poden jugar des de 2 persones fins les que es vulgui):

-jo tinc un clip
-un què?
-un clip
-jo tinc un clip
-jo tinc un clip
-un què
-un què
-un clip
-un clip
-jo tinc un clip
-jo tinc un clip
-jo tinc un clip
-un què
-un què
-un què
-un clip
-un clip
-un clip

i després 4 cops, i després 5.
Bé i perd el que l caga.
Realment acabes tornante boig!

MaRiNa ha dit...

emma ara que ho dius! axo del clip em sonava.. però era la teva versió no la de l'alepsi a la que havia jugat!

El veí de dalt ha dit...

Sort que m'ho has aclarit...al primer moment, quan he vist que passàveu gometes en un bar de gays no sàpiges la imatge que m'ha vngut al cap!

MaRiNa ha dit...

XD veí això et passa per barrejar dos posts!
tb es podria provar aver que passa!