dimarts, d’abril 10, 2007

Ja puc dir que he anat a un

Us confessaré una cosa.
A Amsterdam... vaig fer-ho per primera vegada.

(com m'agrada enredar-vos)

El que vaig fer per primera vegada va ser passar la nit en un bar gay. No en un bar gay qualsevol, sinó en un bar gay molt gay de la zona gay d'Amsterdam.
I sinó hi havia anat abans, no es pq en tingui res en contra, sinó pq ni ningú m'havia proposat anar-hi, ni se m'havia acudit entrar-hi a cap.

Va resultar ser una de les nits més divertides, amb música que mai et posaries per escoltar però que allà, quedava de perles, era música divertida! música per fer l'idiota amb els amics, per riure (i sobretot per gaudir d'una magnifica happy hour).

Ja sé que no es res de l'altre món, però mira, m'ha fet ilu explicar-ho.Primer de tot, pq no era el meu plan entrar-hi (sobretot pq abans estavem dins un club molt cool amb gent molt chic i musica molt chill degustant un coctel servit per un camarer molt guapo en una copa molt llarga i prima sentats en un sofa molt tou). Però encara no entenc pq vam marxar d'aquell lloc i vam entrar al bar gay. I resulta que al bar gay hi havien 7 persones en un lavabo de 2m quadrats totes entaforades mirant com pixaven les altres. I resulta que el cambrer tenia una coreografia especial per netejar els gots que era la ostia. I resulta que t'havies d'esperar a demanar-li la birra a que acabes la coreografia, i resulta que hi havia gent fent la conga per alla, i resulta que el local estava ple de gom a gom. I resulta que era la nostra primera nit a Amsterdam i resulta que era el primer cop que jo bevia seriament després de 5 mesos i resulta que no me'n recordo si ja jugavem al joc de la goma o la idea va sorgir a l'endema ( i encara dec la coctelera).


Aquest era el lloc super cool on vam anar.

I així es com rentaven els gots. El cambrer dancing queen agafava dos gots els posava del reves i els enfonsava en una aigua escumosa fins dalt els hi fotia un meneo, amunt i avall (al ritme de la cançó del moment) i els treia de l'aigua amb molt d'estil. Més tard em vaig enterar que dintre de l'aigua de color sospitós hi havia dues menes de raspalls com aquells dels biberons de les criatures. Encara gràcies que no em va agafar la vena maniàtica de la higiene, sinó m'haguessin sentat com un tiro les birres.
Ara ja puc dir que he anat a un bar gay. De la mateixa manera que puc dir que tinc els pits penjats a internet (em va encantar aquesta frase!!)

9 comentaris:

carmncitta ha dit...

Uau, estic llegint els posts anteriors i veig que t'ho has passat molt bé :D!! Ja penjaràs alguna foto, no??

Vull anar a Amsterdam!! aiaiaiaia


petons

David ha dit...

"estavem dins un club molt cool amb gent molt chic i musica molt chill" xD que fashion no?

M'encanta el dibuix de la pica del bar, visca el paint!!

I l'ultima frase m'ha costat d'entendre, la meva primera impressio es que deies que teines els pits caiguts o alguna cosa així xD

Marina ha dit...

crmncita tb hi penses anar en autocar??? ;)

Az PAINT RULES! XD es la millor manera que he trobat per il·lustrar-ho.

caiguts?? q va XD haver si llegim be!
fixat-hi més el proper dia

Déjà vie ha dit...

stan els teus pits penjats a internet?

Nur ha dit...

Jo també vull anar a Amsterdam , deu ser preciós, petons :)

Mauro S.G. ha dit...

m'ha vingut a la ment el personatge de Xerxes de la peli "300", el seu fuet i el seu poder diví... visca l'orgull gai! :-P

yrun ha dit...

XDDD Jo com el Az prime me entes k tenies els pits caiguts! jajajaj!

K guay no aixo del bar gay? M'han entrat ganes danari! xD

PEr cert, k tal la teva primera taja despres de 5 llargs i eterns mesos, senta be eh? xD

MaRiNa ha dit...

Dejà si! però no va ser iniciativa meva ni de la candela..
era la frase polemica del post i veig q no tas pogut resistir

morena ho es ho es!

Mauro doncs mira, 300 encara no le vist, pero ja ma'n comentat aquest ramalazo del personatge

yrun doncs ves-hi!
doncs tmpc va ser molt bèstia.. he mantigut la resistencia (en part) i en tota la semana santa no he sapigut q es una ressaca (i no sera per no haver begut)

Anònim ha dit...

ok... aixó dels pits també m'ha impactat...

doncs jo he de dir, que durant molts a nys la majoria dels meus amics i amigues eren de l'ambient, i t'he de dir, que aquí a bcn, si tu, noia, vols entrar a algunes discos gays et faran pagar l'oro i el moro i sovint no et deixaran entrar... és curiós però alguns sectors s'estan radicalitzant... una llàstima, oi?