divendres, d’abril 27, 2007

Sóc dermogràfica

Ja des de fa cosa d'un anyet que sóc dermogràfica.
No passa res, ni fa mal, ni es contagiós ni te cap mena de perill, però la gent es sol espantar quan em veu el coll desprès d'haver-me rascat (una miqueta de no res), quan em rasco l'esquena es quan més es veu i sembla que m'hagin pegat amb el làtigo (eiiii he dit "sembla" no que em vagi el sado), també quan m'arrepenjo molta estona en una cama es queda tota vermella.
Qui no sàpiga que es el dermografisme apreteu aquí.

I es que si amb la ungla escric una paraula a la pell, en pocs minuts la pots llegir en relleu. Si més no es força espectacular. Aquí teniu la meva mà desprès de jugar amb el reietó felí de la casa:


Oh my God! Jo i el dermografisme marxem diumenge a Cambridge durant una setmaneta! ueeeee anem a veure els anglesets!
Que vagi bé el pont! (mega-pont per mi)

12 comentaris:

Elena ha dit...

Jo tinc una amiga, que "pateix" (per dir-ho d'alguna manera) aquesta enfermetat de la pell, m'enrecordo que de petites jugavem a dibuixar a la seva pell, ara amb el temps ja no se li marca tant...¿Es possible que li desapareixi del tot? pot ser m'equivoco i es crònic.
En fi, petonets!

Déjà vie ha dit...

q us vagi molt b al dermografisme i a tu ;)

Alls cuits mai couen ha dit...

jajaja, tia! això va de puta mare per fer xuletes!

MaRiNa ha dit...

Hola! elodie nooo no es crònic (si et llegisis els enllaços) sabries que dura nome sun anyets i desapareis progressivament

gràcies Dejà

emma s'esborra totalment en 1/2 horeta maxim!

Anònim ha dit...

bua et posts posar el nom a l'esquena, aixi tipu jugador de futbol amb número i tot xD

tic un amic que tb li passa això xD però ell desd fa milers d'anys..

que vagi mu be el pont maca!

Anònim ha dit...

jo n'era!

però ja no em passa, ara tan sols es queda vermell un moment i marxa... vaja, la reacció més comú.

bona estança a cambridge! que en gaudeixis! :)

David ha dit...

Hala tothom te geografia d'aquesta menys jo... ara tinc enveja!!!

I aquest "oh my god" al final del post? omg se t'escapa el frikisme! xD

Mauro S.G. ha dit...

Omg! Have a great time in England!! ;-)

Ulisses ha dit...

no coneixa akesta enfermetat (és politicamen correcte dir-ho així??. Bueno no importa, doncs segur k si algun dia vec algu amb això ja no fliparé sabent-ne la causa.

Salut! i que t'ho passis bé!

carmncitta ha dit...

bon viatgeeeeeee :D

Anònim ha dit...

No conec ningú demogràfic, està bé, no? vull dir que no és cap cosa gaire greu... Vagi bé per Cambridge!!

MaRiNa ha dit...

respondre tots els missatges en un (soc axis de mandrosa):

gracies, ja sóc aquí !