dimarts, d’abril 17, 2007

Tinc la angleseta aquí

Tinc la angleseta aquí, encara que poder seria més adequat dir la anglesota. Bromes apart, es prou agradable i el seu castellà sorprenentment bó. Porto dos dies amunt i avall fent el guiri per la ciutat i, en com a guiri m'he sentit una mica amenaçada:

Això per no parlar d'una pancarta que es veu desde el parc Güell on hi diu:
"Why do they call it "Tourist season" if we can't shoot them?"
No podíem parar de riure despres de llegir això. La foto no ha sigut possible, sol en contra i el meu zoom no es tant potent.
Aquests dies estaré ocupadeta... em veureu poc per aquí. Però val la pena esforçar-se una mica... desprès em tocarà a mi anar a Cambridge amb tota aquesta colla.

12 comentaris:

Alls cuits mai couen ha dit...

ole marina! anglesota si senyor!la wichi ?? no??

David ha dit...

noia, aquest cartell fa anys que hi és, jo li vaig fer una foto l'estiu passat...

la foto: http://www.flickr.com/photos/azriel100/234822567/

Anònim ha dit...

Hola! bona foto, jajaja.Per cert jo sóc holandès d'Amsterdam.


ens veiem ;0)

Robert

Anònim ha dit...

passo corrents per allà tot sovint... hi ha una pintada que resa:

Tourist, you are the terrorist...

Fent país vaja... son boniques pintades de la comunitat okupa q envolta el park güell... jo personalment n'estic un xic fart... si ser turista a bcn és un delicte, com diria mon tiet: "apaga y vamonos" :P

Anònim ha dit...

XDD M'ha recordat el capítol del Bugs i el Pato Lucas, aquell de "Temporada de patos, temporada de conejos". Són ocurrents aquestes pintades :D

Alepsi ha dit...

Quina por de pintades/pancartes! Quanta amenaça!!! Tir al turista! xDDDD

yrun ha dit...

K guay tia a Cambrige! Aprofita i practica langles k jo no en se una merda! xD

Mikel ha dit...

Suposo que a Cambridge faras de tot menys estudiar no? jejeje

carmncitta ha dit...

ohhhhh aquest post m'ha fet recordar el meu intercanvi :D ho vaig passar tan bé!! uouououo

petons!

MaRiNa ha dit...

emma un nom prou raro que te i a sobre tu el vas mutant... kiwi?

Az tu mai em podras dir una cosa maca, ja ho estic assumint

robert un holandes que parla català??? passa't mes per aqui!

esteve fent país, fent país..

pd40 em van fer molta gracia! si que son ocurrents

yrun clar que ho aprofitare... i més pq m'ho paga la uni!

mikel evidenment :P

carmncita segur que m'ho passo molt be! la wichi no es convertira en una amiga del anima.. pero n'han vingut 8 mes!

Mauro S.G. ha dit...

doncs si li diuen això als guiris (gent q ve, deixa pasta i marxa), què no li diran als immigrants...? :-S

David ha dit...

aiii com que no et dic coses maques?! pro te les dic en privat! he de mantenir la meva reputació de blocaire "borde" (esquerp) xD