dimecres, d’abril 04, 2007

Ja soc aquí!

Havia estat pensant que escriure sobre el viatge mentre dormitejava a l'avió. Però se m'ha oblidat tot (per variar). Tenia tota una llista de curiositats, de petites cosetes... però tinc memòria de mosquit per segons que.
Us deixo amb una foto d'un desconegut en bici. Jo encara no sé com no ens van atropellar cap cop. Quin perill de ciutat! i a mes.. a les 8 del vespre tancaven els semàfors (¬¬)

Per cert, he descobert, que hauria d'anar a viure per allà dalt per trobar-me en la meva salsa... hi ha moments en els que me sentit baixeta. Hauré d'anar a buscar novio per allà dalt XD

POST Nº 200

12 comentaris:

Déjà vie ha dit...

nenaaaa pro si t'has sntit baixeta pq vols nar a viure allà? no esta millor un lloc on faci solet? bentornada!

Anònim ha dit...

Welcome back!

és cert... allà són molt llargs, que no estirats. has de dur una llibreta sempre amb tu, és super útil! tant com un paquet de mocadors de paper per aquestes dates...

MaRiNa ha dit...

deja vie aqui es veu q a plogut cada dia, no?? doncs alla ens ha fet solet cada dia ;)
de tant en tant sentir-se baixeta.. pq no?

esteve sisi.. de fet tinc una llibreteta un m'apunto les coses q vull recordar.. pero no me la vaig endur! me la vaig descuidar tb

Mauro S.G. ha dit...

no sempre han estat tan alts... de fet abans del segle XX tenien fama de més aviat baixets, però ara, ells i els balcànics, tela... :-D

Bentornada!

MaRiNa ha dit...

mauro abans del segle XX no se pq no vaig tenir el plaer de visitarlos llavorens, pero ara.. deu ni do!
axo de les fames pero.. un no sen pot fiar gaire...

Anònim ha dit...

marina,

a Rússia diem que com més alts ens fem, més petita ens la veiem. Ara, ben mirat, tampoc és cap argument de pes no veure-se-la bé. Vaja, em sembla.

Bona mona (de Pasqua).

Alls cuits mai couen ha dit...

jajaja
que tanquen els semàfors? però que dius! que fort no?
i que ? ales 8 si agafes el cotxe t'espinyes segur no?

MaRiNa ha dit...

vladimir si no te la veus be o no, axo no ho se... pero que veus el terra més lluny si, i fa més por caure!

emma sisi son bestia.. pero ells no tenien cap problema, excepte les bicis tothom va molt a poc poc i per increible q sembli no se la pinyen. les bicis un mon apart, tenien prioritat sobre tots i feien una mica el q els donava la gana

Adagio ha dit...

osti un novio allà!!! k jo no estic bo o ke! xD jaja

ei i de ties per allà k tal? puc buscar novia per allà??

Anònim ha dit...

tancaven els semaforssssss? i com s'ho fan per no petar les estadistiques de morts i accidents a partir d'aquesta hora?

Anònim ha dit...

Ieii, a mi també em faria gràcia buscar xicot per allà dalt i visitar akestes terres! Sóna molt apassionant!

MaRiNa ha dit...

adagio si estas bonissssimmm XD

words si. pero anaven tots com molt relaxats, en tres dies nomes vaig veure una bici endurse un home per davant i era amb els semafors encesos. Per cert, els motoristes no portaven casc!

nessa quan en tinguis un em presentes els seus amics ! XD