dimarts, d’abril 24, 2007

L'amor mata (i les salsitxes probablement)

Estava escrivint sobre uns coneguts que s'han mort d'amor, però m'ha quedat tant cursi, desendreçat i jeroglífic que ho he esborrat i parlaré de les salsitxes de leche, que no esta demostrat que matin però una salsitxa feta de llet ha de ser dolenta a la força.

Qui va tenir la idea de ficar-hi llet a la salsitxa? i si en comptes de llet li posem carn de debò?? el pitjor es que fan creure a la gent que per prendre la salsitxa ja no fa falta veure la llet ¬¬
El curiós es que els va força bé el negoci.

senyors de "carnissers" vull salsitxes fetes de carn, NOMES carn.

I de l'amor... ja en parlarem un altre dia.

12 comentaris:

yrun ha dit...

Estas com un llum xDDDDDDD

I si fan mol de fastic les salxixes akestes, mol!

Ulisses ha dit...

m'agradaria saber com pots passar de l'amor a les saltxixes de llet XD

Tot i així, una curiositat interesant, però no ens deixem enganyar:
les saltxixes han de ser de carn!!!

Salut!

PD: el pròxim invent serà la llet de salxixes ;)

David ha dit...

la veritat es que els frankfurts de llet em fan fàstic... xD pro els frankfurts de només carn tampoc poden ser... perque llavors no tindrien gust a frankfurt, tindrien gust a salsitxa normal... i la meva pregunta és... que porten els frankfurts? de que els fan? i la resposta és... no ho vull saber!!! xD

MaRiNa ha dit...

gràcies yrun jo tb t'estimo

ulisses benvingut! mira.. les meves neurones van d'un cantó a l'altre. millor que no la inventin mai la llet de salsitxes!

Az puntualitzar que te les venen com a salsitxes i no com a franckfurt encara que per l'aspecte sembli plastic, axí que haurien de contenir carn i alguna espècia. no llet

Alepsi ha dit...

La veritat és que l'anunci sol fot fàstic...

Que bo Ulisses!!! Llet de salsitxa! xDDDDDD

Anònim ha dit...

Es tant complicar demanar que els aliments tinguin el gust que els hi toca? De fet no les he provades, igual són bones i tot :P

Mikel ha dit...

Si li busques la connotació sexual al tema tot te una mica mes de sentit juasuussasajusajujuas

carmncitta ha dit...

arghhhhhhh jo he visto l'anunci, quin fàstic!!!!!!!!!!!!!!1

Anònim ha dit...

L'amor mata... suposo que sí: de plaer si es fa amb un excés d'intensitat, d'avorriment si li manca voltatge.

De la llet de la salpitxa, Déu mos en guar de fer cap comentari.

Déjà vie ha dit...

jajajajaa m'encanta el teu post d'avui. Jo vull suc d tronja q nomes porti tronja, vull llet q nomes porti llet i les salchiches d carn. I si potser millor q d l'amor ja en parlem un altre dia. ;)

Anònim ha dit...

Magnífic post!!! Ets tota una artista! Que és un pais sense sasiltxes de llet -i sense bifidus. Acabes de trobar-me el sentit de la vida. Ara ja ho tinc clar.

Anònim ha dit...

de tota la vida que la llet surt de la salsitxa... però pensava que donar-ho als nens estava penat per la jsutícia... si més no, està mal vist... per mi almenys!

:)

qué bonic morir d'amor veritat? que cec el putu amor... a l'amor li donava les salsitxes i de pas una de llets que no el reconeixien a ca l'Oscar Mayer...